|

زمان دقیق واریز حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی

افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران لغایت فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس نامه اداری ۲۱ فروردین امسال مستمری و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران لغایت فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه برگزاری ستاد بحران این اداره کل سخن می‌گفت اظهار کرد: بر اساس نامه اداری ۲۱ فروردین امسال مستمری و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران لغایت فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان در فروردین ماه سال جاری (۱۴۰۰)، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به انعکاس نقطه‌نظرات مستمری‌بگیران عزیز سازمان از سوی مدیران کل استان‌ها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره‌ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین‌۱۴۰۰ برخی از غیرحداقل‌بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده است.

وجود بعضی ایرادات نرم‌افزاری در محاسبات مستمری متناسب‌سازی شده در خصوص متوسط‌بگیران (غیرحداقل‌بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم‌افزاری است.

بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت بر مبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و برطرف کردن ایرادات نرم‌افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری‌بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۰) اقدام لازم انجام شود.

بنابر اطلاعیه تامین اجتماعی تهران؛ تاریخ واریز حقوق مستمری‌بگیران در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز از سوی این سازمان بدین شرح اعلام شده است:

PAYMENT-VAGHTESOBH

منبع:وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها