|

محدودیت های دوران کرونا

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی متخلفان کرونا بازدارنده نیست

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: جریمه‌ها صورت می‌گیرد اما نحوه پرداخت همچنان در ابهام است.

لینک کوتاه کپی شد

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور در ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین که امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین در معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: "در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲۳ خودرو در شهر قزوین به دلیل منع تردد شبانه جریمه شدند".

وی افزود: "همچنین ۱۰۲۰ خودرو در ورودی‌های شهر قزوین تذکر لسانی دریافت کردند تا از شهر خارج نشوند، اغلب افراد تمکین کردند اما ۱۶۵ خودرو عودت داده شد. همچنین، صد نفر جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند، جمعیت آماری ناجا در مأموریت کرونایی بیش از ۳۰۰۰ نفر است که در ۲۴ ساعت گذشته مأموریت خود را انجام دادیم".

وی تأکید کرد: "تاکنون در قزوین ۲۵ هزار مجوز تردد صادر شده است، سازمان انتقال خون نیز قرار است در ایام ماه رمضان برای اهداکنندگان خون مجوز تردد صادر کند این کار را سخت می‌کند چون در سیستم ثبت می‌شود و روال اداری کار بیش از ده روز طول می‌کشد، بنابراین این تصمیم‌گیری‌ها نیاز به پیوست انتظامی دارد و باید کارشناسی تصمیم گیری شود با این حال ما پای کار هستیم".

قلی‌پور بیان کرد: "برای شب‌های قدر نیز باید هم اکنون تصمیم‌گیری شود تا با مشکلات احتمالی روبه‌رو نشویم، دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا برای همه ما قابل احترام است اما باید با توجه به شرایط استان عمل کنیم. به علاوه، پیشنهاد می‌شود ۲ خیابان برای مثال خیابان‌های دانشگاه و خیام را با توجه به جمعیت و تردد موجود محدودیت کامل دهیم، ما می‌توانیم با همکاری هلال‌احمر و شهرداری از طریق موانع فیزیکی و نیوجرسی خیابان را ببندیم و به مردم شوک وارد کنیم".

 معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین یادآور شد: "جریمه ۲۰۰ هزار تومانی بازدارنده نیست، جریمه‌ها صورت می‌گیرد اما نحوه پرداخت همچنان در ابهام است بنابراین نیاز است که اقدامات جدی‌تری صورت بگیرد".

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها