|

دانلود قسمت پنجم سریال دراکولا / قسمت 5

پنجمین قسمت از سریال دراکولا سه شنبه سی و یکم فروردین از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

پنجمین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری سه شنبه سی و یکم فروردین از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پنجم سریال دراکولا اینجا کلیک کنید

ژاله و الناز باز هم یکدیگر را ملاقات می کنند. این بار در دفتر وکیل شوهر مرحومشان. مدتی طول می کشد تا این دو درک کنند که هر دو برای یک نفر اشک می ریزند و کامران و کامبیز یک نفر هستند. بدین ترتیب تک تک خاطراتی که ژاله و الناز از همسران دلبندشان داشتند یکی پس از دیگری نابود می شود.

این شکست زمانی طعم تلخ تری پیدا می کند که خیلی زود سر و کله ی طلبکار ها هم پیدا می شود. ابتدا ماشین ژاله، بعد ماشین وکیل، بعد خانه ی الناز و... یکی یکی از دستشان می رود و آن ها هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

در سویی دیگر از ماجرا هوشمند در زندان به سر می برد. او که سعی می کند جرم هایش را گردن پدرش بندازد حالا با مانع روبرو شده است. کسان دیگری هستند که با مطرح شدن نام کامروا نام آن ها نیز به خطر می افتد. این افراد در زندان هوشمند را راحت نمی گذارند و مانع دهن لقی های او می شوند...

در هفته ی گذشته سریال دراکولا با حاشیه هایی همراه بود. ابتدا کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد در نامه ای به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر خواستار سانسور بخش هایی از سریال دراکولا که در آن مدل زنده حضور دارد شد. برگ زرین دیگر در کارنامه ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم!

مجمع خیرین کشور نیز در یادداشتی به انتقاد از برخی سریال های شبکه ی نمایش خانگی از جمله دراکولا پرداخت که به باور آن ها این سریال ها تصویر مخدوشی از جامعه ی خیرین کشور ارائه کرده اند.

بدین ترتیب و با این حواشی قسمت پنجم دراکولا نیز پخش می شود. سریالی که انتظار مخاطبان را هنوز هم برآورده نکرده است. اگر چه در قسمت پنجم تا حدی شاهد روی غلتک افتادن شوخی ها و پیش رفتن داستان هستیم اما هنوز هم این سریال با آن چه مخاطبان مهران مدیری توقع دارند و حتی با استاندارد های خود مهران مدیری فاصله ی زیادی دارد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها