|

(عکس) این سگ باهوش جان صاحب خود را نجات داد!

یک سگ قهرمان،جان صاحب خود را در وقوع یک حادثه نجات داد.

لینک کوتاه کپی شد

زنی به نام ایمون اندرسون 30 ساله اهل انگلستان در هفته گذشته حدود ساعت 11:30 شب به همرا سگ خانگی اش؛ استار، از خانه خارج شد و در بین راه، مردی از پشت به او حمله کرد و یک چاقوی تیز را بر گردنش گذاشت. 

اندرسون در توضیح این حادثه بیان کرد: " من در حال قدم زدن با سگم بودم که صدای کسی را از پشت سرم شنیدم که به دنبال پیدا کردن آدرس یک مکان مرا صدا زد و گفت "ببخشید خانم ممکن است یک لحظه باایستید و این آدرس را به من نشان دهید؟" من نیز به محض شنیدن آن صدا ایستادم و همین که می خواستم سرم را برگردانم، او از پشت چاقویی را بر گردنم قرار داد و من در آن لحظه به تنها چیزی که فکر می کردم این بود که هر لحظه گلویم را می برد و به سگ زبان بسته ام آسیب می زند".

او در ادامه این گزارش افزود: " اما من جانم را مدیون استار هستم، زیرا او به محض حمله آن مرد غریبه، بدون اینکه وقت را تلف کند پای او را گاز گرفت و من توانستم چاقو را از دست او بیرون بکشم"

اندرسون پس از رهایی از دست آن مرد جانی، سریعا با نیرو های پلیس تماس گرفت و آنها نیز پس از رسیدن به محل حادثه، دیدند که آن سگ همچنان پای مرد غریبه را گرفته و رهایش نمی کند!

اندرسون همچنین گفت: " استار سگ باهوشی است و همیشه از من محافظت می کند اما ما هرگز تا پیش از آن، در چنین شرایطی قرار نگرفته بودیم و باید بگویم که از سرعت عمل این سگ قهرمان بسیار غافلگیر شدم"

مقامات پلیس نیز پس از دستگیری و بازجویی از آن مرد متوجه شدند که او قصد داشته تا آن سگ را بدزد، او را بفروشد و مبلغ آنرا نیز خرج اعتیاد خود کند. همچنین، او در حال حاضر به علت حمله به اندرسون و تهدید کردن جان او در بازداشت است و حکم نهایی وی نیز هنوز اعلام نشده است". 

Hero-dog-rescues-owner-from-knife-wielding-mugger-x27My-little-lifesaverx27منبع: FoxNews

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها