|

کشوری در همسایگی پرتغال کوچک

زبان اسپانیایی یا کاستیلی، زبانی از خانواده رومی و از پُرگویشورترین زبان‌های جهان است. این زبان جز یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل است.

لینک کوتاه کپی شد

زبان اسپانیایی یا کاستیلی، زبانی از خانواده رومی و از پُرگویشورترین زبان‌های جهان است. دومین زبان پرگویشور جهان بعد از زبان چینی است. کشور مکزیک بزرگترین کشور اسپانیایی ‌زبان از لحاظ گویشوران است. زبان اسپانیایی کاستیلی در اواخر قرن سوم قبل از میلاد توسط رومی‌ها وارد شبه جزیره ایبری شد که این زبان از گروه رومی زبان‌های ایتالیک یا لاتین است و از اسپانیا توسط سیاست ‌های استعماری پادشاهی اسپانیا در قرون وسطی و مناطق تحت سلطه اسپانیا مثل آمریکای لاتین و برخی نقاط قاره آفریقا و آسیا کشیده شد. نخستین رمان شناخته شده اسپانیایی در جهان را دن کیشوت اثر سروانتس است. اسپانیایی مدت‌های زیادی تحت فشار زبان عربی  بوده و کلمات زیادی از زبان اسپانیایی گرفته است.

دانستی های حیرت انگیز اسپانیا و زبان اسپانیایی

اولین زبان پرطرفداردر دنیا 

کشور مناسب برای تحصیلات دانشجویان از جمله ایرانی ها

زبان دوم ،کشور امریکا 

تعداد گردشگران بیشتر از جمعیت کشور اسپانیا 

زبانی شاد و سرشار از موسیقی 

اسپانیا از مقاصد اصلی تحصیلی دانشجویان 

دومین زبان ساده دنیا 

اسپانیا دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا 

نیاز به دانستن زبان اسپانیایی بدلیل تجارت با کشور ایران

اسپانیا چهارمین کشور بزرگ قاره سبز و دارای دهکده های بی نظیر 

سرزمین ماتادورها،جشن و گاو بازی 

image_e1e436806e6391f4d29f81c89ad74df81acc2116

تعداد کشورهایی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند بسیار زیاد است، زبان اسپانیایی، حداقل 20 زبان رسمی کشورهای مختلف مانند: شیلی، آرژانتین، کاستاریکا، بولیوی، کلمبیا، کوبا، گینه استوایی ،جمهوری دومینیکن، گواتمالا، اکوادور، السالوادور، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه و ونزوئلا است. در ایالات‌ متحده، بلیز، آندورا و جبل‌الطارق هم زبان اسپانیایی صحبت می شود ولی آنچنان رایج نیست، زبان اسپانیایی جز یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل است.

چالش های زبان اسپانیایی

ساختار جمله زبان اسپانیایی شبیه به ساختار جمله زبان انگلیسی است.

پیروی کردن از قواعد و الگوهای زبان اسپانیایی 

طولانی و زیاد بودن قواعد زبان اسپانیایی

بودن افعال بی قاعده در زبان اسپانیایی و یادگیری آنها

مشکل تسلط بر تلفظ لغات اسپانیایی

درجه سختی زبان اسپانیایی به پیش زمینه فرد از دانستن زبان اسپانیایی بستگی دارد. تسلط از بهترین عواملی است که سرعت و یادگیری زبان را مشخص می کند. یادگیری کامل زبان دوم، تسلط و یادگیری زبان سوم و چهارم را ساده می‌کند مخصوصا در صورتی که بر زبان‌های ایتالیایی و فرانسه تسلط داشته باشید،چون ساختار کلمات و قواعد آنها به هم شبیه است. در صورتی که فقط زبان انگلیسی را مسلط هستید یادگیری زبان اسپانیایی برایتان سخت شود.

اگر با فردی اسپانیایی زبان آشنا باشید برایتان، آموزش زبان اسپانیایی ساده‌ و سریع‌تر می شود. سعی کنید با افراد اسپانیایی زبان تمرین کنید که باعث افزایش مهارت های یادگیری زبان اسپانیایی میشود.یادگیری زبان اسپانیایی در سنین کودکی، در آموزشگاه زبان اسپانیایی ساده‌تر است چون سرعت یادگیری بشدت آهسته است. اگر فکر کنید یادگیری زبان دشوار است و ترس از یادگیری داشته باشید هیچ وقت پیشرفت نخواهید داشت.

image_4b46df9bd80cdd12b70425da3c6783eb00a10472

ترفندهای شگفت انگیز برای تسلط به زبان اسپانیایی 

1. انتخاب روش یادگیری اینکه بصورت خودخواه یا در آموزشگاه زبانی مانند مرکز زبان گات بصورت حضوری یا آنلاین و یا آموزش با استفاده از پکیج های ویدئویی

2. هدف از یادگیری زبان کاستیلی 

3. مشخص کردن زمان مطالعه برای زبان اسپانیایی 

4. استفاده از منابع قابل دسترس و رایگان مانند گوگل، بوتیوب

5. تمرین و تکرار هر روز زبان 

6. داشتن تلاش و پشتکار مداوم 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها