|

واکنش محمد رضا گلزار به دستمزد 18 میلیاردی برای هفت خان

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران به شایعاتی که درباره دریافت دستمزد میلیاردی اعلام شده است واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

برخی سایت‌ها و شبکه های اجتماعی اعلام کرده‌اند محمدرضا گلزار با دریافت دستمزد ۱۸ میلیاردی برای اجرای یک برنامه اینترنتی سلطان دستمزد در ایران است و گلزار نیز بدون تائید یا تکذیب این اخبار، به واکنشی دوپهلو در اینستاگرام خود بسنده کرده است.

محمدرضا گلزار از جمله سلیبریتی هایی است که تلاش می کند بدون حاشیه کارهای خود را پیش ببرد اما حاشیه و حرف و حدیث جزو لاینفک زندگی یک سلیبریتی در حد و اندازه های گلزار است.

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما در اینستاگرام خود مدعی شد که محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه هفت خان دستمزد ۱۸ میلیارد تومانی دریافت کرده است.

وی با لحنی گزنده و تند نوشته ای به این مضمون در اینستاگرام خود منتشر کرده است که شنیده ام برنامه ای که  نه برای مردم تماشا دارد و نه برای تولیدکننده بازدید، برای مجری‌اش در این زمستان اقتصادی و در کوران توصیه مردم به مقاومت و صبر، هجده میلیاردتومان دستمزد داشته که همان اول هم پرداخت شده که مبادا این چکیده‌ترین ماست تاریخ هنر سرگرمی ما برنجد و لطف نکند به مردم و ننشیند جلوی دوربین و مفتونمان نکند با هنرنمایی‌اش!

… از لحظه ای که این موضوع را شنیده ام، به منوچهر نوذری می اندیشم که برخلاف مجری این برنامه هم توان اجرا و بیان گرمی داشت و هم دانشی بیش از نیاز یک مجری با سواد حتی و هم حاضرجواب و به اصطلاح سرضرب گو بود اما آنقدر نیندوخت از این حرفه که آخر عمری وقتی تصمیم به خطر کردن و سرمایه گذاری در ساختمان سازی می گیرد، در همان گام اول کم نیاورد و کارش به زندان نکشد و از فرط غصه سکته نکند.

واقعا پرسش این است که یک برنامه مسابقه محور ارائه شده در یک پلتفرم، چه درآمدی می تواند داشته باشد که فقط دستمزد مجری آن ۱۸ میلیارد تومان است؟

گلزار در واکنش به این حاشیه جدید در اینستاگرام خود نوشته است: باید سکوت کنی و به جای قانع کردن آدم ها ، استوار و مصمم ، مسیر هدف هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی توانی، که شدنی نیست، و داری بیهوده تلاش می کنی … .

وی همچنین نوشته است: … برای مسیری که سختی اش را به جان خریده ای، توضیحی به هیچکس بدهکار نیستی … .

0f54a113-2cf1-4dd9-ad02-fe6a8a4c2e331

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها