|

آیا دوباره شاهد حضور لوازم خانگی ال جی و سامسونگ خواهیم شد؟

سال گذشته 2 برند الی جی و سامسونگ ایران را ترک کردند و ما را با اجناس کم کیفیت تنها گذاشتند حال عده‌ای مخالف بازگشت آنها به ایران هستند!

لینک کوتاه کپی شد

در سال گذشته لوازم خانگی در ایران با کمبود مواجهه شد. دیگر لوازم خانگی شرکت کره ای مانند الی جی و سامسونگ در بازار کم شدند. این موضوع به علت قطع رابطه ایالات متحده با بازارهای بزرگ ایران بود. سامسونگ و ال جی سالیان سال جز برندهای معروفی هستند که برای ایرانی ها محبوب اند.

مقام های ایرانی در واکنش به فعالیت کم سامسونگ  SAMSUNG و ال جی LG  آنان را متهم به تسلیم در برابر آمریکا کرده اند. پس از قطع همکاری دو شرکت از بازار ایران، نقد های زیادی را مطرح کرده اند. هفته پیش نخست ‌وزیر کره‌ جنوبی پس از ۴۴ سال پا به ایران گذاشت تا زمینه را برای شرایط پس از تحریم آماده کند. البته این سفر نقدهای فراوانی را به همراه داشت.

در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران همراه ما باشید.

پیامد های سفر نخست وزیر کره ای به ایران

از پیامدهای سفر نخست وزیر کره ای به ایران، ساخت مستند ( ساید بای ساید)، روایتی شفاف از تخلفات و بد قولی برند های کره‌ ای در صنعت لوازم خانگی ایران است که هفته پیش هم پخش شد. معاون قضایی دادستان کشور گفت: ((بازگشت شرکت ال جی و سامسونگ به ایران وجود نخواهد داشت، زیرا این دو شرکت مردم ایران را در شرایط سخت تنها گذاشتند)).

همچنین سعید عمرانی در این باره میگوید: ((از منظر حقوقی دو برند لوازم خانگی خارجی در شرایط سختی ایران را ترک کردند البته اتفاق خوبی بود زیرا در صورت ادامه حضور و فعالیت آنها در ایران، هیچ‌گاه شاهد پیشرفت فعلی کارخانه‌های ایرانی نبودیم)).

در سالهای قبل از تحریم برند خارجی، 60 درصد بازار لواز خانگی ایران در اختیار برندهای خارجی بودند. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان کشور خودمان از چنین مساله ای نگران هستند. با این وجود که طی سال گذشته تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایرانی نیز پیشرفت ‌های قابل توجهی داشتند و محصولات متنوعی را وارد بازار کردند.

تاثیر تحریم بر لوازم خانگی برند سامسونگ و ال جی

با وجود تحریم بین المللی و آمریکا دو کمپانی SAMSUNG و LG، ناچار به کاهش حضور خود در بازار ایران شدند. اما به نظر می‌رسد که عده‌ای مخالف بازگشت آنها به بازار ایران هستند! متأسفانه خروج این دو برند صاحب نام از بازار ایران و کاهش حضور آنها، ما را با اجناس کم کیفیت تنها گذاشت. این دو برند هرچند حضور کمرنگی در بازار داشته اما میتوانید لوازم خانگی  و ... این دو برند را خریداری نمایید. از سوی دیگر، هر دو شرکت، خصوصا سامسونگ الکترونیک فعالیت‌های اجتماعی و خارج از چارچوب تجاری گستره‌ای را در ایران برگزار کرده‌ اند که از جمله آنها می ‌توان به حمایت از استارتاپ ها، برگزاری مسابقات و المپیادهای متعدد، آکادمی‌ های مهندسی و همکاری با دانشگاه‌ ها اشاره کرد.

image_10dd426c7f0fd5186d7b5ba58a74f65c4850dec1

 تاریخچه شرکت ال جی

برند ال جی در ساخت وسایل الکترونیکی به روز و استحکام و مقاوم شناخته شده است. شرکت ال جی در سال 1958 فعالیتش را آغاز کرد و کاربران فراوانی را جذب خود کرده است. از برترین برند تولید کننده ی لوازم خانگی است. شرکت ال جی در بخش های مختلف فعالیت می کند که از برترین و بزرگ ترین این بخش ها ال جی الکترونیکس می باشد که لوازم خانگی و دیجیتال در این قسمت تولید خواهند شد. در حال حاضر شرکت ال جی محصولاتی متنوع از جمله تلویزیون، یخچال فریزر، ساید بای ساید، موبایل، تبلت، گجت های اسمارت پوشیدنی و … را تولید و روانه ی بازار خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در تمام دنیا دارای شعبات زیادی می باشد.

سیستم های تولید شده برند ال جی از تلویزیون و لوازم خانگی گرفته تا واشر در سطح گسترده ای از تنوع به بازار عرضه می گردند.

محصولات ال جی شامل:

  • گارانتی معتبر ال جی
  • تعمیر در صورت داشتن گارانتی
  • نصب وسایل تازه خریداری شده از ال جی
  • تعویض قطعات یدکی اصلی
  • وجود کارشناسان متخصص در این زمینه

مزایای حضور برند ال جی در ایران

  1. از آنجاییکه با کیفیت ترین محصولات را روانه ی بازار کرده است، از سازمان های دولتی تا عموم مردم و ... از این برند محبوب استفاده میکنند.
  2. تضمین اصل بودن کالا
  3. سهولت در خرید؛ حضوری،تلفنی،آنلاین
  4. ارسال فوری به تمام نقاط کشور

image_ef479cdcf33d33a902c364046a293627bfce7455

تاریخچه شرکت سامسونگ

سامسونگ SAMSUNG  یک شرکت خوشه ‌ای چند ملیتی کره جنوبی می باشد. این شرکت دارای  چندین شرکت تابع و همچنین زیر مجموعه هایی در صنایع  مختلف می باشد،  که اکثر آنها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده اند. همچنین نمایندگی تعمیرات سامسونگ نیز در اغلب کشورهای دنیا فعالیت دارد.

سامسونگ از سال 2017 میلادی به عنوان ششمین برند با ارزش جهان شناخته می شود. سامسونگ تأثیر زیادی در توسعه اقتصادی، سیاست، رسانه و فرهنگ کره جنوبی دارد. سامسونگ یکی از پادشاهان دنیای فن آوری می باشد، که خود را به یک امپراتوری عظیم در زمینه موبایل و الکترونیک تبدیل نموده است. در سال 1938 میلادی تاسیس شد. با گذشت سال ها، این شرکت به طرز چشمگیری متحول شده است، نوآوری سامسونگ شامل بازارهای بی شماری می گردد که  فراتر از تلفن همراه و الکترونیک می باشد.

محصولات سامسونگ شامل :

  • گارانتی معتبر سامسونگ
  • تعمیر در صورت داشتن گارانتی
  • نصب وسایل تازه خریداری شده از سامسونگ
  • تعویض قطعات یدکی اصلی
  • وجود کارشناسان متخصص در این زمینه

مزایای حضور برند سامسونگ در ایران

  1. تضمین اصل بودن کالا
  2. عموم مردم، سازمان‌های بزرگ خصوصی و دولتی در سرتاسر جهان از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.
  3. سهولت در خرید؛ حضوری،تلفنی،آنلاین
  4. ارسال فوری به تمام نقاط کشور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی