|

وقایع عجیب

بزرگترین سگ جهان که به اندازه یک انسان عادی رشد کرده است!

بزرگترین سگ جهان که به اندازه یک انسان عادی رشد کرده، همه را متعجب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

صاحب یک سگ عظیم الجثه به نام نینا آیلینگ، همیشه علاقه زیادی به داشتن سگ های خانگی و مراقبت از آنها داشته و در 7 سال پیش نیز مراقبت از سگی را به عهده گرفت که اکنون به اندازه یک انسان عادی رشد کرده و بزرگ شده است!

این زن 27 ساله، هنگامی که سگش میلو تنها 2 سال داشت، آنرا خریداری کرد و در مصاحبه ای در این باره نیز گفت: "او در ابتدا یک سگ بسیار کوچک بود و من هرگز فکر نمی کردم که یک سگ به اندازه یک انسان عادی رشد کند اما واقعیت این است که میلو در حال حاضر درست هم قد من شده و من نمی دانم که از حالا به بعد چگونه باید از او مراقب کنم! قد او اکنون به اندازه 12.7 سانتیمتر رسیده است". 

0_PAY-DOG-GETS-MISTAKEN-FOR-CHEWBACCA

نینا همچنین در ادامه گفت: " من پیش از آن، نژاد های این سگ را در میان دوستان و سایر افراد خانواده ام دیده بودم اما هیچ یک از آنها به اندازه میلو رشد نکرده اند و من هنوز هم دلیل این رشد را نمی دانم و در حقیقت هر که او را می بیند در نگاه اول کاملا مات و مبهوت می شود و بسیاری از افراد در خیابان ها نیز او را با مردی که لباس خرس به تن کرده اشتباه می گیرند و همچنین محال است که من و میلو جایی برویم و مردم به ما خیره نشوند و یا از دیدن این سگ حیرت انگیز وحشت نکنند!" 

نینا همچنین در مصاحبه دیگری در این باره گفت: "در نهایت پس از سوال های فراوان مردم درباره میلو، مجبور تا شدم کاغذی را به قلاده او بچسبانم و بر روی آن بنویسم: " من گونه جدیدی از سگ های نژاد نیوفیپو هستم و تنها سه سال دارم و نمی دانم که آیا از اینی که هستم بزرگتر می شوم یا خیر". 

نینا در باره نیلو افزود: "اما واقعیت این است که میلو از اینکه در نگاه مردم تا چه حد عجیب به نظر می رسد، اطلاعی ندارد و عاشق این است که بر زانوی هر فردی که در کمتر از چند دقیقه با او آشنا می شود، بنشیند و مورد نوازش قرار بگیرد و اگر آن فرد نوازش کردن او را برای چند لحظه متوقف کند، او با فشار ناخن هایش بر پاهای آن فرد، به او می فهماند که باید به نوازش کردن او ادامه دهد. در نهایت باید بگویم که من قصد دارم تا زمان زنده بودن میلو، از او مراقبت کنم زیرا او تنها یک سگ غول پیکر و در عین حال مهربان و دوست داشتنی است". 

0_PAY-DOG-GETS-MISTAKEN-FOR-CHEWBACCA (3)

1_PAY-DOG-GETS-MISTAKEN-FOR-CHEWBACCAjp

0_PAY-DOG-GETS-MISTAKEN-FOR-CHEWBACCA (1)

منبع: Miror

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی