|

نازلی بخشایش همسر سابق علیرضا افکاری کیست و چرا طلاق گرفت؟

علیرضا افکاری به تازگی با ساره بیات ازدواج کرد. افکاری پیش از این یک بار ازدواج کرده بود و نازلی بخشایش همسرش بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

 خبر ازدواج علیرضا افکاری و ساره بیات منتشر شد. البته مدت ها بود که خبر غیر رسمی ازدواج آنها منتشر شده بود. در حالی که خبر ازدواج علیرضا افکاری و ساره بیات از سال 1399 جدی تر مطرح شد، نازلی بخشایش و علیرضا افکاری دست کم تا 1394 با همدیگر بودند.

در خبری که در سال 1394 سایت موسیقی ما منتشر کرده آمده است «خیلی از مخاطبان موسیقی در جریان نباشند که نازلی بخشایش همسر «علیرضا افکاری» است.»

البته از زمان دقیق طلاق آنها اطلاعی در دست نیست.

روایت نازلی بخشایش از همکاری با علیرضا افکاری

نازلی بخشایش درباره همکاری با همسرش «علیرضا افکاری» که از آهنگسازان مطرح هم هست گفت:«ما سال 87 در جشنواره موسیقی فجر دوم شدیم و آهنگساز ما در آن برنامه «علیرضا افکاری» و ترانه‌سرای ما هم «روزبه بمانی» بود.

ما پروژه‌ای به نام «قصه لیلا» داشتیم که یک موسیقی روایتی بود و با ارکستر مهرنوا اجرا می‌شد. اجرای ما داستان داشت و آقای «محمد رحمانیان» کارگردان ما بودند.

آخرین همکاری من با علیرضا، موسیقی نمایشنامه‌خوانی «روز واقعه» بود و «افشین مقدم» ترانه‌سرای کار بود و ارکستر مهرنوا هم کار را اجرا کرد.

یکی دیگر از همکاری‌هایی که با علیرضا داشتیم حضور من در چند اجرای «احسان خواجه‌امیری» و نوازندگی «هارپ» در آن برنامه‌ها را انجام دادم.»

اما نازلی بخشایش کیست؟

نازلی بخشایش همسر سابق علیرضا افکاری نوازنده پیانو و هارپ است و نزدیک به دو دهه است که برای بانوان اجرا می‌کند.

بخشایش در ارکسترهای وصال، گروه کر جوانان تالار وحدت، پری‌رخ، سیمین غانم، ارکستر فیلارمونیک ایرانیان، ارکستر سی ساز، پریشاد و ارکستر مجلسیان و ارکستر البرز نوازندگی کرده است.

او همچنین مدیریت گروه ارکستر مهرنوا را بر عهده دارد که چند مقام در جشنواره‌ها کسب کرده است، بخشایش جدا از فعالیت موسیقایی برای مدتی به‌عنوان سردبیر و مدیرمسئول نشریه تخصصی موسیقی (هم‌آوا) نیز بوده است.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها