|

مطهری: حجاب در ایران تقریبا اختیاری است

مطهری معتقد است که وضع حجاب در کشور قابل قبول است و اصلا مسئله کشور نیست.

لینک کوتاه کپی شد

علی مطهری در گفت وگوی تازه ای باز هم به اظهارات جنجالی اش درباره حجاب ادامه داده است. او گفته که حجاب در ایران تقریبا اختیاری است.  او گفت که قائل به سختگیری در حجاب زنان نیست و پوشیدن ساپورت با مانتو از نظر او اشکالی ندارد. ولی ساپورت به تنهایی حجاب نیست. 

مطهری معتقد است که وضع حجاب در کشور قابل قبول است و اصلا مسئله کشور نیست. او افزود: «هفتاد درصد در کشور حجاب را به طور کامل رعایت می کنند و بقیه هم به صورت نسبی رعایت می کنند.» این فعال سیاسی معتقد است که فقط دو یا سه درصد در کشور قائل به پوشش نیمه عریان و عریان مانند اروپایی ها هستند که طبیعتا در کشور اسلامی قابل قبول نیست. مطهری تاکید کرد که اعتقادی به جریمه کردن به خاطر حجاب ندارد و باید حکومت از کنار اینگونه موارد عبور کند. او گفت که اکثریت مردم حجاب را قبول دارند.

مطهری درباره وضعیت حجاب در کشور تاکید "در حال حاضر حجاب در ایران تقریبا اختیاری است و حجاب اجباری آن چیزی است که طالبان انجام می داد و حجاب در ایران تقریبا اختیاری است و حالا اگر یکی هم روسری اش را برداشت، اشکالی ندارد.» علی مطهری اخیرا اعلام نامزدی درانتخابات ریاست جمهوری کرده است. مواضع او درباره بحث حجاب همیشه چالش برانگیز بوده و اخیرا هم در گفت و گویی در کلاب هاوس اظهارت خبرساز دیگری داشت. 

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها