|

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا:

چه ایرادی دارد واکسن پولی شود؟

قیمت یک دوز واکسن معادل «یک پرس چلوکباب» است و در انتخاب بین غذا و زنده‌مان، فرد عاقل باید واکسن را انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد
مسعود مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری آنا گفت: با توجه به شروع موج چهارم کرونا در کشور، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هموطنان وخیم است. وی آمار فوتی‌های کرونا در هفته‌های اخبر را بالا دانست و افزود: این آمار در رزوهای آینده دوبرابر خواهد شد.
 
عضو کمیته‌ علمی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است، اظهار کرد: تنها راه کنترل وضعیت بحران کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعطیلی کامل کشور است. مردانی در ارتباط با حواشی ایجادشده اخیر در خصوص انواع واکسن‌های کرونا گفت: در شرایط فعلی حق انتخاب نوع واکسن عاقلانه نیست و اگر کسی به دنبال تامین سلامتی خود است حتما باید هر نوع واکسن که در اختیارش بود را تزریق کند.
 
وی با تاکید بر اینکه اوضاع بیمارستان‌ها به قدری وخیم است که کسی حق انتخاب نوع واکسن ندارد،  افزود: عوارض احتمالی واکسن‌ها بسیار نادر است و تصمیم عقلانی انتخاب تزریق واکسن است ونه نوع آن که به اختیار هموطنان باشد. عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا در خصوص تزریق واکسن پولی گفت: قیمت یک دوز واکسن معادل «یک پرس چلوکباب»  است و در انتخاب بین غذا و زنده‌مان فرد عاقل واکسن را انتخاب می‌کند.
 
منبع: دنیای معدن 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها