|

اضافه حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی کی واریز می شود؟

ظاهراً برای برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی همسان‌سازی انجام نشده و یا برای آنهایی هم که همسان‌سازی انجام شده، فیش‌های حقوقی صادر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حل مشکل همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی تا ماه آینده خبر داد. در حالی که مسئولان از اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه خبرداده بودند ، اما پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آناست که متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان برای برخی از بازنشستگان هنوز انجام نشده است. جزئیات بیشتر از آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت ۱۴۰۰ را در زیر بخوانید.

اسماعیلی گرمی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: ما چندین نوع بازنشسته داریم که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری انجام شده و فیش‌های حقوقی آنها در اختیارشان قرار گرفته و هم همسان‌سازی اعمال شده است، ولی ظاهراً برای برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی همسان‌سازی انجام نشده و یا برای آنهایی هم که همسان‌سازی انجام شده، فیش‌های حقوقی صادر نشده است.

مشکلات فنی؛ دلیل تأخیر در صدور فیش‌های بازنشستگان

وی افزود: متأسفانه مشکلات فنی و سیستمی به وجود آمده، صدور فیش‌های حقوقی را برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلاتی مواجه ساخته است. پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم که قرار شده مشکل به وجودآمده رفع شود و از ماه بعد در دسترس بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار گیرد. همچنین آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که قانون همسان‌سازی برای آنها اعمال نشده، از ماه بعد همسان‌سازی حقوقشان انجام می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق قانون 89 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافته و در این قانون، سال بازنشستگی و پایه حقوق لحاظ خواهد شد.

منبع: شمانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    معاون فنی تامین اجتماعی لطفا در مورد باز مانده ها و مطلقه ها و......تحقیق شود بعد پرداخت انجام شود

  • امیدامینی ارسالی در

    چرااینقدرمردم راکندذهن میدانید.دروغ تاکی؟ چرایک باراشتباهی ۲ریال اضافه نمیدهند.حتی سیستم هم باشماهمراهی میکند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها