|

بیت‌کوین دوباره جان گرفت! / وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت کوین دوباره روندی صعودی پیدا کرده و به ۵۲ هزار دلار رسیده است. حالا وقت خرید بیت‌کوین است؟

لینک کوتاه کپی شد

بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را هم از دست داده و نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده بود. اما حالا دوباره روندی صعودی پیدا کرده و به ۵۲ هزار دلار رسیده است. حالا وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌کوین ریزش زیادی داشت و بعد از ثبت سقف جدید از ۶۵ هزار دلار تا کانال ۴۰ هزار دلار نیز ریزش کرد و حتی کارشناسان ریزش این ارز تا محدوده ۳۰ هزار دلار را محتمل می‌دانند و عقیده دارند فعلا باید صبر کرد.

به عقیده حسین مرید سادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی محدوده مقاومت بیت‌کوین ۵۱ هزار دلار بود که امروز این ارز توانست این محدوده مقاومتی خود را پشت سر بگذارد اما هنوز روند صعودی این ارز شروع نشده و زمانی می‌توان گفت این ارز دوباره گارد صعودی به خود گرفته است که بتواند از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند. زمانی که قیمت بیت‌کوین از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند می‌توان گفت سقف جدید از سقف قبلی بالاتر بسته شده و بیت‌کوین گاردی صعودی به خود گرفته است.

چرا باید صبر کرد؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی نیز چند روز پیش بازگشت بیت‌کوین به محدوده ۵۰ هزار دلار را پیش‌بینی کرده بود. او زمانی که بیت‌کوین به کانال ۴۰ هزار دلار سقوط کرده بود در رابطه با روند بیت‌کوین گفت: من فکر می‌کنم که بیت‌کوین به محدوده ۵۲ تا ۵۶ هزار دلار صعود می‌کند و بعد یک اصلاح پیش‌رو خواهیم داشت که احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ادامه دارد و اگر این محدوده حفظ نشود اصلاح تا محدوده ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

کارشناسان توصیه می‌کنند در شرایطی که بازار روندی پایدار ندارد و بیت‌کوین (به عنوان لیدر بازار) گاردی نزولی دارد نباید اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. نقطه امن و خوب برای خرید زمانی است که گارد صعودی شکل بگیرد و به عقیده کارشناسان قله جدید صعودی در محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار شکل می‌گیرد و در صورت عبور از این محدوده می‌توان کم‌ریسک‌تر بیت‌کوین خرید.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها