|

ابو علی مهدی زاده :کارگران سهم ویژه ای در تولید و اشتغال دارند

دریابیگی:علی رغم کم لطفی برخی دوستان تشکیلات خانه کارگر به خدمت رسانی کارگران ادامه خواهد داد

لینک کوتاه کپی شد

دریابیگی:علی رغم کم لطفی برخی دوستان تشکیلات خانه کارگر به خدمت رسانی کارگران ادامه خواهد داد

در دومین روز از هفته کارگر صبح امروز مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان جامعه کارگری و مجریان سابق قوانین کار و تامین اجتماعی مازندران با حضور تعداد محدودی از کارگران بازنشسته و جمعی از مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی و البته بصورت مجازی برگزار گردید.

ابو علی مهدی زاده معاون اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم ضمن تبریک هفته کارگر،گفت:در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  هر روز باید روز کارگر باشد زیرا کارگران سهم ویژه ای در تولید و اشتغال  دارند و توجه به این قشر زحمتکش از ضروریات است.

وی افزود: هفته کارگر فرصتی است تا کارگران بتوانند توانایی ها و کمی و کاستی ها موجود را به گوش مردم شریف استان برسانند و ما هم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این هفته در کنار جامعه کارگری استان مازندران هستیم.

در ادامه علی اصغری محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به تحولی بزرگ در سازمان تامین اجتماعی با حذف دفترچه درمانی،گفت:طرح 3070 یکی از طرح های اجرایی بزرگ تامین اجتماعی بوده که به معنای ارائه 30 خدمت سازمان برای حذف 70 میلیون بار مراجعه در سال است که سبب حذف مراجعه حضوری و ارائه خدمات غیرحضوری شده است.

محمودی با بیان اینکه در سال 57 حدود 90 هزار بیمه شده داشتیم و اکنون با 635 درصد رشد به 660 هزار نفر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: مازندران در بحث کارگاه رتبه نخست کشور را دارد و در سال 57 حدود 15 هزار کارگاه در استان بوده که به 106 هزار کارگاه افزایش یافته است.

محمد خورشیدی مدیر کل درمان تامین اجتماعی مازندران نیز ضمن تبریک ایام کار و کارگر به عمده فعالیت های تیم درمانی تامین اجتماعی در مازندران جهت بالا بردن سطح ارتقاء و کیفیت درمان برای کارگران،بازنشستگان و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:در چند سال گذشته با تلاش همکاران در مدیریت درمان استان اقدامات نسبتا خوبی در بحث هتلینگ بیمارستان های تحت پوشش سازمان و همچنین ارتقاء تجهیزات بروز برای خدمات دهی بهتر به کارگران و بازنشستگان عزیز صورت گرفته است.

نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران نیز در این مراسم گفت:برگزاری این چنین مراسماتی در ایام هفته کارگر به منظور تجلیل از  افراد بی ادعایی است که در این استان و کشور در حمایت از کارگران و منافعشان اصطلاحا مویی سفید کردند و کمر خم!

او با اشاره به ناملایمتی های برخی دوستان نسبت به تشکیلات خانه کارگر،گفت:امسال سی و دومین سالی است که بنده بعنوان خادم کارگران در تشکیلات کارگری مسئول برگزاری هفته کارگر هستم و در این چند دهه کدام یک از دوستانی که امروز به ناحق مجموعه خانه کارگر را زیر سوال برده اند،فعالیتی در این ایام برای کارگران و بازنشستگان داشته اند؟

تشکیلات خانه کارگر در مازندران اقدامات زیادی از جمله تاسیس دانشگاه و مرکز علمی کاربردی،استراحتگاه،کلاس های رایگان آموزشی،تشکیل اولین کانون بازنشستگان در استان و بسیاری اقدامات دیگر برای  رفاه حال کارگران و بازنشستگان و کم کردن فشارهای معیشتی و اقتصادی اشان راه اندازی کرده است.

دریابیگی ادامه داد:علی رغم تمامی کم لطفی برخی دوستان تشکیلات خانه کارگر مازندران به فعالیت ها و وظایف خود نسبت به کارگران و بازنشستگان ادامه خواهد داد و زنده باد کارگر،زنده باد عدالت اجتماعی!

در پایان این مراسم با حضور مسئولین از کارگران بازنشسته نمونه تجلیل شد.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها