|

دانلود قسمت ششم سریال دراکولا / قسمت 6

ششمین قسمت از سریال دراکولا سه شنبه هفتم فروردین از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری سه شنبه هفتم فروردین از طریق پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت ششم سریال دراکولا اینجا کلیک کنید

 

موفق، وکیل کامروا، جزئیاتی از بحران های مالی ای که ژاله و الناز دارند را برایشان تشریح می کند. این که بیشتر سرمایه های کامروا به باد رفته و بخش باقی مانده نیز توقیف شده است. راه از توقیف خارج شدن این اموال آن است که هوشمند اعترافات بر علیه پدرش را پس بگیرد.

بنابراین ژاله و الناز و وکیل به ملاقات هوشمند می روند تا او را راضی به همکاری کنند. اما هوشمند هم در این مدت چیز هایی یاد گرفته است و کاری را مفت و مجانی انجام نمی دهد. هوشمند از آن ها می خواهد که برای آزادی اش کاری کنند تا او هم به آن ها کمک کند. کاری که به این سادگی ها میسر نیست.

در قسمت ششم هم با دست و پا زدن های بیوه های کامروا برای حفظ اموالشان و از دست رفتن این اموال با سرعتی زیاد روبرو هستیم. گریز به خاطراتی از کامروا هم هنوز در بین این تلاش ها زده می شود. این که کامروا برای آشنایی با پدر الناز به او نزدیک شده است و ماجرای ازدواج یک اتفاق بوده است تا استخدام شدن همین وکیل که او هم بیشتر وظیفه ی رتق و فتق امور زنانی که با کامروا رابطه داشته اند را عهده دار بوده است.

 دراکولا هم مانند آن چه پیشتر از مهران مدیری دیده ایم با گذشت چند قسمت روی غلتک افتاده است و برای مخاطبی که غرابت قسمت های اولیه و اغراق در زمینه های مختلف را پذیرفته و یا تحمل کرده است حالا کنش های کمیکی هم شکل می گیرد که می توان با آن ها همراه شد.

هرچند هنوز هم به نظر می  رسد که فیلمنامه ی دراکولا هم به حساب شدگی هیولا نیست و تکرار بعضی موقعیت ها بدون این که خط اصلی داستان به جلو حرکت کند می تواند گواهی بر آن باشد. بلاهت وکیل و سادگی ژاله یا الناز موضوعی است که تا جایی می توان با آن شوخی کرد و از جایی به بعد تکراری و خسته کننده می شود.

با پیشتر رفتن سریال دراکولا می توان به بیشتر جا افتادن فضای سریال و همین طور جذاب تر شدن داستان آن امید داشت، دراکولا برای جذاب تر شدن نیاز به موقعیت های کمدی بیشتری دارد که شاید با پیشرفت داستان این موقعیت ها به وجود بیایند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها