|

بررسی سناریوهای متعدد درباره نحوه اجرای متناسب سازی

رئیس کانون عالی بازنشستگان گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات و خواسته‌های چندین‌ ساله آنان است که در سال گذشته محقق شد.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات اظهار داشت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات و خواسته‌های چندین‌ساله آنان است که در سال گذشته محقق شد و در ابتدای سال جاری نیز مرحله دوم و تکمیلی آن به خوبی اجرا شد. 

وی با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب پرداخت ۸۹ هزار میلیارد تومان از دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبری خوش است و تلاش مجموعه کانون‌های بازنشستگان به نتیجه رسید. رضایتمندی امروز بازنشستگان نتیجه مصوبه مجلس و پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و همکاران ایشان است. 

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از برگزاری جلسات متعدد و پیگیری فراوان کانون‌های بازنشستگان برای اتخاذ بهترین و موثرترین سازوکار برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبرداد و افزود: از فروردین ماه برای صدور احکام بازنشستگان پیگیری کردیم و سناریوهای متعددی درباره نحوه اجرای متناسب‌سازی بررسی شد. 

وی ادامه داد: برای اقشار گوناگون بازنشستگان مثل بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور، بازنشستگانی که در سال‌های اخیر بازنشسته شده‌اند و همچنین بازنشستگانی که در سنوات و دهه‌های گذشته به بازنشستگی رسیده‌اند به صورت جداگانه و تخصصی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت با همکاری و مساعدت مدیریت و تیم کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی بهترین تصمیم ممکن برای جلب رضایت و ارتقاء حقوق تمامی گروه‌های مستمری‌بگیران اتخاذ شد.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها