|

زمان اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرحله دوم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با اصلاحاتی در اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
محمد شریعتمداری در حاشیه نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، تصریح کرد: در سال گذشته و با تصویب مجلس و تایید هیات وزیران، مقرر شد تا ۳۷ هزار میلیارد تومان از سهام دولتی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد که این مصوبه مراحل پایانی اقدام را طی کرده و امیدواریم طی روز‌های آتی به مالکیت این سازمان در آید.
 وی افزود: همچنین بند (و) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ زمینه تامین حدود ۸۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات معوق سازمان تامین اجتماعی از دولت را فراهم کرده است که باید در قالب سهام در اختیار این سازمان قرار گیرد.
 شریعتمداری ادامه داد: تقریبا لیست سهام مورد واگذاری تعیین شده و در اولین فرصت این کار انجام می‌گیرد، اما سازمان تامین اجتماعی اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را معطل و موکول به تعیین همه این سهام و فروش آن نکرد بلکه از محل منابع موجود تلاش کرد تا به صورت مرحله بندی شده، همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اجرا کند.
 وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مرحله اول همسان سازی حقوق‌ها سال گذشته انجام شد و مرحله دوم در فروردین ماه امسال اجرا شد که البته با نواقصی مواجه بود.
 شریعتمداری با اشاره به تفاهم سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان این سازمان تصریح کرد: در اردیبهشت ماه مرحله دوم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با اصلاحاتی اجرا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام.هنوزفیش حقوق مشاهده نمیشود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها