|

دانلود قسمت بیست و دوم همرفیق با حضور رویا تیموریان

برنامه این هفته همرفیق در قسمت بیست و دوم روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت 1400 با حضور رویا تیموریان پخش شد

لینک کوتاه کپی شد

برنامه این هفته همرفیق در قسمت بیست و دوم روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت 1400  پخش خواهد شد. مهمان این هفته برنامه همرفیق رویا تیموریان بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون است.

برای دانلود قانونی و حلال قسمت بیست و دوم برنامه همرفیق  اینجا کلیک کنید. 

برنامه هم رفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادای هر پنجشنبه ساعت 9 شب در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

هنوز مشخص نیست بهترین دوست رویا تیموریان کیست که قرار است مهمان همرفیق شود. تیموریان در دورهمی با دنیا مدنی دخترش حاضر شده بود و ممکن است این بار هم با او بیاید.

بیوگرافی رویا تیموریان

 رویا(دل آرا) تیموریان در 27 اسفند ماه 1338 در تهران متولد شد. او همسر مسعود رایگان است و دو دختر به نامهای درنا و دنیا دارد. او لیسانس بازیگری و کارگردانی اش را در سال 1366 از دانشگاه هنر دریافت کرد.

فعالیت در رادیو از سال 1360 و فعالیت در تلویزیون را از سال 1362 با مجموعه برده رقصان (ابوالقاسم معارفی) آغاز کرد و در سال 1373 با فیلم سینمایی حسرت دیدار وارد عرصه سینما شد.

رویا تیموریان در سینما اما موفق تر بود. با بازی در فیلمهای مرد بارانی، قارچ سمی و بخصوص زندان زنان که جایزه بهترین بازیگر نقش اول را از ششمین جشن خانه سینما دریافت کرد، توانایی خود را به رخ همگان کشید.

رویا+تیموریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها