|

خبر خوش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی زمان واریز حقوق اردیبهشت‌ مشخص شد

براساس زمان‌بندی ماه‌های گذشته باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ یعنی دوشنبه هفته آینده واریز شود.

لینک کوتاه کپی شد

واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از روز بیستم هر ماه شروع می‌شود، بنابراین حقوق ماه جاری این گروه نیز باید از روز بیستم یعنی دوشنبه هفته آتی واریز شود.

قرار بود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای امسال مشمول دو نوع افزایش شود: متناسب‌سازی و افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه. اما پس از این که حقوق فروردین واریز شد نه تنها نتیجه برای بازنشستگان راضی‌کننده نبود بلکه احکام جدید هم روشن نبود.

ایرادات واریزی‌ها و احکام تا حدی بود که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور به بازبینی داد. نتیجه بازبینی نیز این شد که حقوق برخی از بازنشستگان کم واریز شده و باید در حقوق اردیبهشت لحاظ شود. همچنین مابه‌التفاوت فروردین نیز در این ماه به حسابشان واریز می‌شود؛ بنابراین بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که غیرحداقل‌بگیر هستند در اردیبهشت نسبت به فروردین افزایش حقوق خواهند داشت و مبلغی به عنوان مابه‌التفاوت ماه قبل دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که حداقل حقوق برای فردی که ۳۰ سال خدمت کرده، همسر و دو فرزند دارد و در زمان خدمت حداقل‌بگیر بوده امسال چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

اعتراض بازنشستگان به این است که با افزایش ۳۹ درصدی سالانه حقوقشان به این مبلغی که سالاری گفته می‌رسد پس متناسب‌سازی کجا رفته است؟

حال باید منتظر ماند و دید که آیا حقوق اردیبهشت برای بازنشتگان راضی‌کننده است یا آن هم همچنان کم است. اگر تغییری در کار باشد، بازنشستگان این ماه باید هم ما‌به‌التفاوت حقوق فروردین را دریافت کنند و هم در حقوق اردیبهشت شاهد افزایش باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اخه لعنتیها خبرخوش خبرخوش چیه؟؟؟دادن حق طبیعی واندوخته خود افراد خبرخوش؟؟؟؟مسخره است واقعا خبرخوش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها