|

دانلود قسمت دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم / قسمت 12

دوازدهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم دوشنبه بیستم اردیبهشت به صورت اختصاصی از سایت فیلمیو منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

دوازدهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه بیستم اردیبهشت به صورت اختصاصی از سایت فیلمیو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوازدهمین سریال می خواهم زنده بمانم اینجا کلیک کنید

عماد هم دستش به خون آلوده شد. بعد از کشته شدن مفتاح و رها شدن کاوه، آن ها و شیوا باز هم کنار هم جمع می شوند در حالی که به جای انگیزه های سابق حالا ترس و خستگی در دل هایشان نشسته است. آن ها مواد را می فروشند و پول ها را تقسیم می کنند و برای فرار و خروج از کشور با هم قرار می گذارند چرا که افراد مفتاح دیر یا زود دست به کار می شوند و سراغشان می آیند. 

کاوه می خواهد پدر و عمه اش را به مشهد بفرستد اما با ورودش به خانه آن ها را در حالی می یابد که از به مرخصی آمدن همایون خوشحالند. شایگان ترتیبی داده است که همایون و خانواده اش در خانه ی جدید هما بار دیگر دور هم جمع شوند.

در سمتی دیگر از‌ماجرا فرخی در تلاش است که دشتی را راضی به همکاری کند. در نهایت هم موقق می شود. آن ها با هم قرار می گذارند و دشتی آدرس جایی که فرخی می تواند مدارک زیادی بر علیه شایگان پیدا کند را به او می دهد. اما گلوله ای غافل گیرانه از پشت به فرخی اصابت می کند و فرصت پی گیری پرونده را از او می گیرد.

می خواهم زنده بمانم همچنان با صلابت و پر شور ادامه پیدا می کند. تیر خوردن فرخی و تصمیم دشتی غافل گیری دیگری بود که بعد از ازدواج هما، کشته شدن مفتاح و... باز هم جذابیت سریال را بیشتر می کند. پوریا کاکاوند و پویا سعیدی در فیلمنامه ی می خواهم زنده بمانم هیچ وقتی را تلف نمی کنند و همه ی زمان هر قسمت را از کنش های داستان پر می کنند.

بی اعتمادی میان فرخی و دشتی در حالی که آن ها به لحاظ احساسی به یکدیگر نزدیک هستند و حس برادری میانشان وجود دارد و کشمکشی که در پی این ها می آید یکی از بهترین بخش های این سریال تاکنون را رقم می زند. همچنین بازی بسیار خوب امیر نوروزی و مهران احمدی نیز در بهتر شدن این بخش ها تاثیر به سزایی دارد.

در هفته ی جاری نتیجه ی نظر سنجی چند پیج سینمایی نیز حاکی از موفقیت فراوان سریال می خواهم زنده بمانم در جذب مخاطب های حال حاضر شبکه ی نمایش خانگی بود و قسمت دوازدهم این سریال نیز نشان از آن دارد که این سریال همچنان راه موفقیتش را ادامه می دهد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها