|

قسمت شانزدهم سریال سیاوش؛ خونواده همه چیزه!

کیوان با صحنه سازی می خواهد صابر را مجرم جلوه دهد. سپس از جیران می خواهد به او کمک کند. در ادامه مشخص می شود که همه ی این نقشه ها زیر سر…

لینک کوتاه کپی شد

شانزدهمین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه بیست و چهارم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

کیوان با جیران تماس می گیرد و همه چیز را برای او تعریف می کند. این که از ابتدا به دستور نصرت به او نزدیک شده است و هدفش خراب کردن رابطه ی او با برادر هایش بوده است. این که به دام انداختن صابر هم به دستور نصرت و با نفشه ی خودش بوده است. این که قرار بود خودش هم کشته شود اما با فداکاری دوستش نجات پیدا می کند.

هر آن چه بر کیوان گذشته است به گوش سیاوش می رسد و او صابر را از نگرانی گناه نکرده در می آورد. شک سینا هم به دار و دسته ی نصرت قوت بیشتری گرفته است و حالا با کمک صابر و سیاوش از وکیل نصرت حرف می کشند و تصمیم می گیرند او را به دام اندازند.

بدین ترتیب سیاوش، صابر، جیران و باقی خانواده و سینا، معین و وحید همگی کنار هم و بر علیه نصرت می شوند. این همبستگی که شانزده قسمت طول کشید تا به وجود آید از حالا به بعد سرنوشت داستان سیاوش را رقم خواهد زد.

تیم سیاوش حالا دیگر رسما در مقابل تیم نصرت قرار می گیرد و این تیم حالا قوی تر از گذشته است. با کنار هم قرار گرفتن این کاراکتر ها درجه ی هیجان سریال هم بیشتر و بیشتر می شود. در قسمت شانزدهم تغییراتی در روند داستان و موازنه ی کاراکتر ها صورت می گیرد که قابل پیش بینی نبود و این تغییرات نوید کشمکش های جدی تر و جذاب تر را در قسمت های آینده می دهد.

هر چقدر که روند سریال تند تر می شود و از رابطه ی دو نفره ی سیاوش و مارال فاصله می گیرد و پر ماجرا تر دنبال می شود د در این شرایط هنر کارگردان و بازیگران سریال نیز بیشتر ک بهتر مشهود می شود. 

سروش محمد زاده به خوبی نشان می دهد از پس صحنه های پر از کاراکتر و فضا های کم بر می آید و هم میزانسن های درستی را طراحی می کند و هم از بازیگرانش بازی خوبی می گیرد. جزئیاتی که در بازی مجید صالحی دیده می شود از همین نکات برجسته ای است که در کار محمد زاده دیده می شود.

بعد از قسمت شانزدهم سیاوش دیگر شمارش معکوس برای رسیدن به قسمت پایانی سریال به جریان افتاده است و باید دید که در قسمت های باقی مانده سرنوشت شخصیت های این سریال به کجا می انجامد و داستان به چه سمت و سویی ختم می شود. سیاوش رضایت نسبی مخاطبانش را تاکنون کسب کرده است و در بیشتر اوقات صدر نشین بازدید های نماوا بوده است و حال یک پایان بندی مناسب می تواند این موفقیت را تکمیل کند...

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها