|

ابتلای ۱۳ هزار نفر به کرونا در آلمان بعد از تزریق واکسن

براساس اعلام مقامات بهداشتی آلمان، حدود ۱۳هزار نفر از مردم این کشور تست کرونای آنها پس از تزریق هر دو دز واکسن مثبت اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایسنا، مقامات بهداشتی آلمان می گویند حدود ۱۳ هزار نفر از مردم این کشور که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌ بودند پس از آزمایش، کرونا مثبت اعلام شدند. ۱۵/ ۰ از کسانی که اولین دز این واکسن را تزریق کرده‌اند نیز به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

بنابر آمار، تست کرونای حدود  ۱۶/ ۰ از بیش از هشت میلیون نفری که در آلمان دومین دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، مثبت شده است. به عبارت دیگر حدود ۱۳ هزار نفر در آلمان پس از دریافت هر دو دز واکسن به کرونا مبتلا شده‌اند.

وزارت بهداشت آلمان با اعلام این خبر افزود: هنوز روشن نیست که آیا این ابتلا بعد از مصونیت کامل (بعد از بیش از ۱۴ روز پس از تزریق دومین دز) رخ داده یا پیش از آن، ابتلا صورت گرفته است. واکسیناسیون می‌تواند اکثریت واکسینه‌شدگان را در برابر ابتلای مجدد به کرونا مصون کند اما نه ۱۰۰ درصد آن‌ها را. به علاوه، بدن بعد از دریافت دز دوم، دست کم ۱۴ روز زمان نیاز دارد تا در خود مصونیت حداکثری ایجاد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها