|

بلاخره حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

دریافتی هیچ مستمری بگیری کمتر از ۱.۵ برابر مجموع پرداختی اسفند سال۱۳۹۹ نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

امروز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1400 را ابلاغ کرد. این بخشنامه با توجه به مصوبات شورای عالی کار و دولت ابلاغ شده است. بر اساس این بخشنامه از ابتدای امسال تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال 99 برای دریافت‌کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان ۲۶ درصد به علاوه مبلغ ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان افزایش می‌یابد.

همچنین میزان میزان مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان ماهیانه مبلغ ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۹۵ تومان در نظر گرفته شده است. همچنین حق سنوات مازاد بر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۰۰ تومان به ازای هر سال سابقه مازاد بر ۲۰ سال افزایش می‌یابد. احکام افزایش مستمری از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir در اختیار بازنشستگان قرار گرفته است. با این افزایش دریافتی هیچ مستمری بگیری کمتر از ۱.۵ برابر مجموع پرداختی اسفند سال۱۳۹۹ نخواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جعفر یوسف زاده تبریزی ارسالی در

    جعفر یوسف زاده تبریزی.با تشکر.از.زحمات.مسئولین.دلسوز.که به.فکر.ما.بازنشستگان.هستند.برای.طول.عمر شما.عزیزان.دعا کو.هستم

  • ناشناس ارسالی در

    آقای دکتر سالاری با این کار بزرگی که امثال انجام دادید برای بازنشستگان ثبت نام میکردید برای ریاست جمهوری همه بهتون رأی میدادند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها