|

ایلان ماسک مالک تسلا بیت کوین را با خاک یکسان کرد!

تصمیم احتمالی تسلا برای فروش سرمایه های بیت کوین

لینک کوتاه کپی شد

اظهارات ایلان ماسک در خصوص فروش احتمالی سرمایه های بیت کوین شرت تسلا موجب افت شدید 8 درصدی قیمت این ارز مجازی مهم و بزرگ در مبادلات روز یکشنبه شده است.

به گزارش مارکت واچ، ایلان ماسک مالک و پایه گذار شرکت تسلا با انتشار توئیتی از احتمال فروش سرمایه های بیت کوین این شرکت خبر داده است که این توئیت موجب افت شدید این ارز دیجیتال شده است.

بر اساس این گزارش قیمت بیت کوین روز یکشنبه با افت 8 درصدی روبرو شد و به کمتر از 44400 دلار رسید. بیت کوین در 5 روز اخیر بیش از 18 درصد کاهش قیمت داشته و در یک ماه گذشته نیز با افت شدید 27 درصدی روبرو شده است. 

با این حال قیمت بیت کوین نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد بیشتر است. 

قیمت اتریوم دیگر ارز مجازی بزرگ و مهم نیز روز گذشته 11 درصد کاهش یافت و قیمت ریپل نیز با افت 8 درصدی مواجه شد.

 اظهارنظرهای ایلان ماسک موجب نوسانات شدید قیمت ارزهای مجازی در هفته های اخیر شده است.

 اظهارات اخیر ایلان ماسک پس از اطلاعیه شرکت تسلا بیان شد که اعلام کرده است این شرکت دیگر بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهایش قبول نمی‌کند. ماسک تاثیرات منفی تولید ارزهای دیجیتال بر محیط زیست و مصرف بالای انرژی برای استخراج بیت کوین را دلیل این تصمیم شرکت تسلا اعلام کرد.

 ارزش دوج کوین نیز در روز یکشنبه تا حدود 48 سنت پایین آمد.

 تسلا در اوایل سال جاری میلادی حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد. این شرکت در گزارش ماهانه خود از درآمد سه ماهه اول سال جاری میلادی اعلام کرد حدود 101 میلیون دلار یعنی 10 درصد از سرمایه‌های بیت کوین خود را فروخته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها