|

بیت‌کوین نا محدود نیست و جعل بیت‌کوین تقریبا غیر ممکن است

با توجه به ساز و کار بلاک چین می‌توان گفت جعل بیت‌کوین تقریبا غیر ممکن است.

لینک کوتاه کپی شد

بیت‌کوین همانند پول نقد در دستانتان است. انتقال و تراکنش‌های بیت‌کوین غیر قابل بازگشت هستند و شما مسئولیت تمام و کمال آن را بر عهده دارید. هر کیف پول دارای یک کلید خصوصی است که شما با آن به دارایی خود دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر آن کلید اختصاصی را گم یا فراموش کنید، دارایی شما از دست خواهد رفت.

شما می‌توانید بیت‌کوین خود را به کسی دیگر بدهید تا از آن نگه‌داری کند ولی حتما باید اعتماد کامل داشته باشید. همانند بانک. که به شما پیشنهاد می‌کنیم مسئولیت این کار را خودتان بر عهده بگیرید تا خیالتان راحت‌تر باشد. شما قادر هستید که هر میزان بیت‌کوین می‌خواهید ذخیره کنید و بر خلاف پول واقعی و نقدی، هیچ‌گونه فضایی را اشغال نخواهند کرد.

با توجه به ساز و کار بلاک چین می‌توان گفت جعل بیت‌کوین تقریبا غیر ممکن است. تراکنش‌های انجام شده در شبکه چیزی حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید تا رمزنگاری آن توسط شبکه تایید شود.

بیت‌کوین به خودی خود ساخته نمی‌شود و فقط مقدار محدودی از آن موجود است. برای بدست آوردن بیت‌کوین شما باید یا استخراج کنید یا خرید و فروش و معامله با کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند داشته باشید.

بیت‌کوین شبیه طلا است. همانند طلا با ارزش و درخشان می‌باشد ولی نه از منظر فیزیکی. بلکه در فناوری به کار برده شده در آن و دور بودن از سازمان‌های متمرکز و زورگو و دارای انگیزه‌های عاقلانه و جهان شمول از ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند بیت‌کوین همانند طلا درخشان و ارزشمند باشد.

بیت‌کوین های جدید که وارد بازار می‌شوند فقط از طریق استخراج ( ماینینگ ) ایجاد می‌شوند و این فرایند و روند استخراج نیز دارای محدودیت‌هایی می‌باشد که نمی‌توان از یه میزان بیشتری آن‌هارا استخراج نمود. یعنی در هر ساعت فقط تعداد معینی بیت‌کوین در جهان ایجاد شده. پس می‌توانیم مطمئن باشیم که به یک باره کسی به کوهی از بیت‌کوین دسترسی پیدا نخواهد کرد و از این بابت خیالمان راحت است.

حتی اگر ماینر‌هایی که مشغول استخراج بیت کوین هستند نیز سرعت خود را افزایش دهند و یا تعدادشان بیشتر شود، فرایند پیدا شدن و حل کردن معادله‌ی استخراج بیت کوین سخت تر خواهد شد. یعنی این دو در کنار هم رابطه ای مستقیم دارند.

معادله بیت کوین یعنی فرمول ها و روش های ریاضی که برای حل کردن معادله‌های چند مجهوله ساخته شده توسط کامپیوتر ها که باید توسط ماینر ها حل شود تا پس از حل کردن آن معادله به منظور پاداش به آن ها بیت کوین تعلق بگیرد.

برای درک کامل این موضوع می‌توانید در سایت آکادمی علی ربیعی در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال شرکت کرده و به کسب درآمد و افزایش سرمایه خود در این بازار پر خطر ولی پر سود بپردازید.

دوره جامع ارز دیجیتال

بیت‌ کوین همانند یک بانک می‌باشد.

بیت کوین شبیه یک بانک با کامپیوتر‌ها، پایگاه‌های دیاده و تراکنش ها مواجه است. یعنی پایگاه داده‌ها ( دیتابیس ) تاریخچه و سوابق تمام پرداخت‌ها و تراکنش هارا ذخیره می‌کند. ولی تفاوت آن با بانک این است که در اینجا همه‌چیز به صورت دیجیتالی خواهد بود. هیچ دفتر و یا اتاقی برای ذخیره دارایی ها وجود ندارد.

بیت کوین یک آزادی بیان می‌باشد.

هر تراکنشی که صورت میگیرد فارغ از این‌که در کجا ثبت شده و چگونگی آن، می‌تواند آن را بیان کند و در آن دیتابیس ذخیره شود. یعنی هر کسی می‌تواند این سوابق را مشاهده کند و کسی قادر به حذف کردن و پاک کردن آن سوابق نخواهد بود. پس می توان گفت بیت کوین شباهت زیادی به پدیده‌ی آزادی بیان دارد.

بیت کوین را میتوان به یک پول دیجیتالی جادویی شبیه دانست.

پولی که در فضای اینترنت به آن دسترسی خواهیم داشت و حجم فیزیکی را در بر نخواهد گرفت. پولی که همیشه همراه شما خواهد بود اما امنیت بسیار زیادی دارد. این‌گونه نیست که شما از ترس این که کسی این پول را از شما بدزدد و یا آن را گم کنید، پولتان را همراه نیاورید. بیت کوین همیشه میتواند همراه شما باشد و در جیب شماست.

تراکنش‌های بزرگی که با بیت کوین قابل انجام دادن است بی نظیر است. از پیشرفت های تکنولوژی روی زندگی انسان‌ها میتوان به معاملات و خرید و فروش با پول دیجیتالی واحد ( بیت کوین ) در دنیا اشاره کرد که میتواند حجم معاملات در سطح بالا و امنیت بسیار مناسب را برایمان فراهم آورد.

بیت کوین و پول‌های دیجیتال آینده بشر را متحول خواهد کرد. انقلابی که اکنون در زمان حال در حال شکل گیری است. برای ورود به بازارهای سرمایه گذاری حتما باید از یک مشاوره کمک بگیرید تا ساز و کارهای ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. شرکت در دوره های مقدماتی و دوره های جامع تحول بورسی شما را چندین گام جلو می اندازد. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها