|

نخستین عکس از پدر و مادر بابک خرمدین که او را کشتن!

پدر و مادر بابک خرمدین فرزندشان را به طرز فجیعی کشتند و جسدش را مثله کردند.

لینک کوتاه کپی شد

خبرهای اولیه و شوک آمیز از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما، توسط پدر و مادرش در شهرک اکباتان حکایت دارد و حالا تا تایید دقیق جزییات باید صبر کرد.

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

بابک خرم‌دین فیلم  «سوگنامه ای برای یاشار» را آن طور که خودش می گفت تا حد زیادی با الهام گرفتن از زندگی خود ساخته است. او در سال ۸۹ به عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند.

اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت : پسرم مجرد بود ، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل - روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

صبح امروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.

این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.

ماموران کلانتری ۱۳۵ و تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده در حال بررسی ابعاد این قتل هستند.

پدر و مادر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین قصاص می شود؟

قتل فرزند توسط پدر در جامعه ما اتفاق تلخ و ناخوشایندی است که به ندرت هم اتفاق می افتد و شاید آخرین مورد آن قتل رومینا اشرفی توسط پدرش بود. اما حالا با انتشار خبر قتل بابک خرمدین تئسط پدرش این سوال ایجاد شده که آیا پدر بابک قصاص خواهد شد؟

به طور کلی مطابق قانون مجازات اسلامی بر اساس ماده 220، در صورت ارتکاب قتل پدر، پدر موظف به پرداخت خونبها به سایر اولیای دم خواهد شد. افزون بر پرداخت دیه مطابق قانون مجازات اسلامی بر اساس ماده 612، مجرم محکوم به حبس تعزیری به مدت 3 الی 10 سال می‌باشد. بنابراین در صورتی که قتل بابک توسط پدرش اتفاق افتاده باشد پدر بابک قصاص نخواهد شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی اذری ارسالی در

    کسی که جان کسی را گرفته ، باید جان او گرفته شود و همانطوریکه او زندگی یکی را ازش گرفته باید زندگی از او سوال شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی