|

خواهر و برادر های "بابک خرمدین " کجا هستند؟

اولیای دم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر هستند. دو خواهر به نام های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

لینک کوتاه کپی شد

جسد مثله شده "بابک خرمدین" سینماگر ایرانی ، روزگذشته در گوشه ای از فاز 3 اکباتان در حالیکه در یک چمدان جاسازی شده بود کشف شد. والدین بابک خرمدین در مورد این جنایت، بازداشت و به قتل فرزندشان اعتراف کردند.

 کارآگاهان جنایی تهران و بازپرس دادسرای جنایی با حضور در صحنه کشف جسد و انجام تحقیقات لازم برای کشف هویت جسد به هویت مقتول رسیدند و در ادامه محل سکونت او در فاز 1 شهرک اکباتان شناسایی شد. بررسی دوربین های مداربسته برج محل زندگی "بابک خرمدین " که با والدین خود در آن زندگی می کرد مشخص کرد که والدین وی با چمدان حاوی جسد از خانه خارج شده اند و جسد را به محل کشف منتقل کرده اند.

والدین "بابک خرمدین " به عنوان اولین مظنونان ارتکاب به این جنایت بازداشت شدند و در یک اعتراف هولناک به قتل پسرشان و تکه تکه کردن جسد اعتراف کردند.

خواهر و برادر های "بابک خرمدین " کجا هستند؟

اولیای دم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر هستند. دو خواهر به نام های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آزیتا از او دارند به دوسال پیش بر می گردد . آزیتا با خانواده اش زندگی می کرد ولی دوستانش می گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه ، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط به حتم باید دلیل خاصی داشته باشد.

آزیتا خواهر دیگر "بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می کند.

افشین برادر "بابک خرمدین" در یک شرکت هواپیمایی کار می کند.

این سه خواهر و برادر اولیای دم درجه دو ، مقتول این پرونده هستند که باید دید در برابر این جنایت چه تصمیمی در مقابل مادر و پدر خود می گیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها