|

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

برندگان پژو 207، دنا پلاس رانا و سورن اردیبهشت 1400

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه عید فطر با پایان مهلت ثبت نام برگزار شد و اسامی نهایی برندگان اصلی و تعداد افراد رزرو فروش خودرو مشخص شد.

مشاهده نتایج برندگان طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

برندگان پیش فروش ایران خودو چقدر سود می کنند؟

ایران خودو در طرح پیش فروش جدید خود برای پژو 207 دستی پانوراما حدود 100 میلیون و 200 هزار تومان پیش پرداخت می گیرد این درحالی است که قیمت مصوب کارخانه این خودرو حدود 200 میلیون و قیمت این محصول در بازار نزدیک 320 میلیون تومان است. شما برای پیش خرید رانا پلاس باید 90 میلیون به ایران خودرو بپردازید و اگر بخت یارتان بود و برنده شدید 90 میلیون دیگر باید پرداخت کنید این یعنی رانا پلاس برای شما 180 میلیون آب خواهد خورد البته با این فرض بعید که خودروسازان تا زمان تحویل یعنی بهار سال آینده افزایش قیمتی نداشته باشند. شایان ذکر است قیمت رانا پلاس هم اکنون در بازار آزاد 208 میلیون تومان است.

بی شک جذاب ترین محصول ایران در این طرح دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ است. خودروی که در بازار آزاد نزدیک به 430 میلیون قیمت داد و ایران خودرو برای پیش ثبت نام این خودرو از شما 185 میلیون تومان می گیرد و اگر افزایش قیمت نداشته باشد همین حدود هم باید زمان تحویل بپردازید.

61924967

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها