|

انتقاد تند فریدون عباسی از رئیسی

دلیلی ندارد که بخواهم کنار بروم. اگر شورای نگهبان احراز کرد من می آیم و حرف خودم را می زنم.

لینک کوتاه کپی شد

فریدون عباسی دوانی رییس کمیسیون انرژی مجلس و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تندی از نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات انتقاد کرد. 

فریدون عباسی در رابطه با افرادی که پس از کاندیداتوری رییسی انصراف دادند، گفت: "اگر همه افراد منتظر یکی دیگر در انتخابات هستند اصلا چرا آمدند خودشان را مطرح کردند؟ این چه وضعیتی است که در مملکت ما وجود دارد که دو رییس قوه با هم تعارف می کنند که کدام یک از آنها به یک قوه دیگر بیاید. اگر مسأله کشور مهم است و آن قوه اهمیت دارد، در یک مدت زمان معقول و دراز مدت مشکلات آن قوه را حل کنند."

او افزود: «چرا مدیران باید مرتب جابجا شوند با شخصیت های تکراری و بقیه چرا همیشه می گویند که فلانی بیاید، این چه کاری است؟ می ماندند و کارشان را می کردند اگر حرفی برای گفتن دارند. بنده این نظر را نداشتم و اعتقادم به این است که هر کسی رفت و داوطلب و انتخاب شد در شغلی که دارد آن هم در حد رییس قوه آنجا بماند و اجازه دهد افرادی که کار اجرایی بیشتر و کار مدیریتی کرده اند و کار علمی کرده اند و می توان از توان و تخصص آنها استفاده کرد، به میدان بیایند. اگر می فرمایید اصولگرایان چنین تصمیمی گرفته اند بروند تصمیم شان را اجرایی کنند و فرد مورد نظر بیاید و کاری به بقیه نداشته باشند و اجازه دهند که نفسی در این کشور کشیده شود."

این کاندید ریاست جمهوری در رابطه با احتمال کناره گیری خودش به نفع رییسی ادامه داد: «دلیلی ندارد که بخواهم کنار بروم. اگر شورای نگهبان احراز کرد من می آیم و حرف خودم را می زنم. جناب آقای رییسی و دیگران هم حرف خودشان را بزنند و مردم هم انتخاب کنند و اشکالی هم ندارد و بعد از آن هم همکاری خواهیم کرد.»

فریدون عباسی از نامزدهای نزدیک به جبهه پایداری است. او در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ریاست سازمان انرژی اتمی را بر عهده داشت. 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها