|

تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی برای مسافران شمال در آخر هفته‌ها

سرهنگ عبادی گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی در آخر هفته‌ها در محور‌های مازندران تشدید می‌شود. سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های تردد کرونایی در ورودی استان در حال اجرا است، گفت: با توجه به نگرانی‌های کرونایی در ارتباط با پایان هفته‌ها در محور‌های شمال بحث تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی بدون مجوز را به هیچ وجه نمی‌دهد. سرهنگ عبادی گفت: توصیه پلیس به تمام رانندگان این است بحث پرهیز از تردد‌های غیرضروری را جدی بگیرند. سرپرست پلیس راه مازندران افزود:ترافیک هم اکنون در تمامی محور‌های مازندران عادی و روان و سطح راه ها نیز خشک است.

سرهنگ عبادی گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها