|

بلوا در مجلس؛ علیرضا بیگی برای احمدی نژاد حکم حکومتی صادر کنید

یک نماینده مجلس در واکنش به عملکرد شورای نگهبان انتقاد های تندی به این نهاد کرد

لینک کوتاه کپی شد

در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نطق احمد علیرضابیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی با التهاب و اعتراضاتی از سوی نمایندگان مواجه شد که خبرنگاران را در جایگاه بالای فضای صحن جمع کرد.

این نماینده مجلس که از حامیان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم و یکی از ثبت نام کنندگان این دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ است، بر لزوم احراز صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان تأکید کرد.

علیرضابیگی یکی از همراهان آقای احمدی نژاد زمان ثبت نام در وزارت کشور برای کاندیداتوری انتخابات امسال جمهوری اسلامی است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق میان دستور خود اظهار کرد که احراز صلاحیت احمدی نژاد موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

علیرضابیگی احمدی نژاد را امین مردم خواند و از جلوگیری برای حضور نیافتن رئیس جمهور سابق کشور در یک مراسم استانی اخیر انتقاد کرد.

نماینده یاد شده دخالت رهبری برای موضوع احراز صلاحیت‌ها را خواستار شد و عنایت رهبری انقلاب را باطل‌السحر یک نقشه شوم خواند.

نمایندگان پارلمان نیز با سروصدا و اعتراض لحظاتی مانع از تداوم نطق احمد علیرضابیگی شدند که علی نیکزاد، نایب رئیس دوم مجلس و اداره کننده وقت صحن، اجازه داد نطق نماینده تبریز ادامه یابد. همچنین در گوشه‌ای از صحن صدای شعاری کوتاه آمد که برخی حاضران از آن به عنوان «مرگ بر منافق» یاد کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها