|

حمله خونین اراذل و اوباش به تکنسین اورژانس تهران!

سه جوان به بهانه اینکه چند دقیقه آمبولانس مقابل منزل ایشان متوقف بود با تکنسین زحمتکش اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته رئیس مرکز اورژانس تهران تکنسین‌های اورژانس تهران بعد از نجات جان مددجو از مرگ حتمی هنگام برگشت به آمبولانس، ناگهان سه جوان همسایه که از اراذل و اوباش سرشناس محل بودند به بهانه اینکه چند دقیقه آمبولانس مقابل منزل ایشان متوقف بود با تکنسین زحمتکش اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند و به تجهیزات اورژانس خسارت جدی وارد می‌کنند!

3105681_182

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، پیمان صابریان دراین باره گفت: روز گذشته یک مورد ناراحتی قلبی به مرکز اورژانس تهران در خیابان آذربایجان به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد. رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام می‌شوند که به علت حال نامساعد مددجو و نیاز سریع به فوریت‌های پزشکی و نبود جای پارک مناسب همکاران مقابل درب منزل مسکونی مجبور به پارک آمبولانس می‌شوند.

صابریان افزود: تکنسین‌های اورژانس تهران بعد از نجات جان مددجو از مرگ حتمی هنگام برگشت به آمبولانس، ناگهان سه جوان همسایه که از اراذل و اوباش سرشناس محل بودند به بهانه اینکه چند دقیقه آمبولانس مقابل منزل ایشان متوقف بود با تکنسین زحمتکش اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند و به تجهیزات اورژانس خسارت جدی وارد می‌کنند!

رئیس مرکز اورژانس در پایان گفت: هم‌اکنون تکنسین حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از اراذل و اوباش است.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها