|

استخراج رمزارز در برخی از منازل در تهران

هیچ صرافی مجوز رمزارز ندارد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با استخراج غیرمجاز رمزارزها خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره استخراج غیرمجاز رمزارزها در پایتخت گفت: در تهران بزرگ مواردی را داشته‌ایم که افراد در منازل و... اقدام به استخراج رمزارزها کرده‌اند که ما با این موارد برخورد کردیم. حتی مواردی را در اطراف تهران کشف و با آن برخورد کردیم.  

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه تا به این لحظه هیچ صرافی مجوز خرید و فروش رمزارزها را ندارد، افزود: در این موارد پلیس همراه دستگاه‌هایی است که با استخراج غیرقانونی و غیرمجاز رمزارزها مبارزه می‌کنند. به گفته وی، در موارد متعددی نیز تاکنون پلیس اقدام به کشف دستگاه‌های ماینر و بازداشت، استخراج‌کنندگان غیرقانونی رمزارزها کرده است.

رحیمی درباره اظهاراتی که درباره ارتباط قطع برق با استخراج رمزارزها مطرح می‌شود نیز خاطرنشان کرد: اگر در حوزه استحفاظی پلیس تهران جایی باشد که اقدام به استخراح رمزارزها کنند و نیاز به ورود و برخورد پلیس باشد، ما حتما با آن برخورد خواهیم کرد و این موضوع را به دوستان در وزارت نیرو و اداره برق هم گفته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در تهران جایی نبوده که به ما اعلام کنند و ما ورود نکنیم، علاوه بر آن خود پلیس هم برخورد با این موارد را در دستور کار خود داشته، دارد و خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو با چنین اقداماتی بار مضاعفی به شبکه برق کشور وارد کنند و موجب قطع برق و سلب آرامش مردم شوند.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها