|

معرفی مراکز تزریق واکسن برای بیماران خاص

بیماران خاص برای تزریق واکسن کرونا به این مراکز مراجعه کنند

رئیس اداره بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، اسامی مراکز واکسیناسیون ویژه بیماران خاص را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسن شعبانی رئیس اداره بیماری‌های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به گستردگی مراجعه‌کنندگان بیماری‌های خاص در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و به منظور تسهیل خدمت‌رسانی به این بیماران در امر واکسیناسیون، اقداماتی برای این منظور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بیماران مبتلا به سرطان که در هر بیمارستان دانشگاهی تحت درمان هستند برای واکسیناسیون به همان بیمارستان مراجعه کنند. شعبانی ادامه داد: بیماران بخش‌های خصوصی دانشگاهی با معرفی‌نامه پزشک و برگه پاتولوژی به بیمارستان بهارلو ارجاع داده می‌شوند.

رئیس اداره بیماری‌های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: به بیماران ام‌اس با معرفی‌نامه مربوطه و کارت شناسایی با هماهنگی به بیمارستان‌های سینا و یاس ارجاع داده می‌شوند.

شعبانی گفت: همچنین بیماران تالاسمی و هموفیلی با دریافت معرفی‌نامه از پزشکان مربوطه به بیمارستان‌های امام خمینی، بهارلو، بهرامی و مرکز فرمانفرمائیان مراجعه ‌کنند. وی افزود: بیماران دیالیزی در همان مرکزی که دیالیز می‌شوند، بیماران پیوند نیز در همان مرکزی که پیوند انجام دادند واکسینه می‌شوند.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها