|

کشف بیش از دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده تقلبی در تهران

تولید ۲۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی از پسماند دستگاه دیالیز

افراد متقلب با تهیه مایع مصرف شده شوینده دستگاه دیالیز و ترکیب آن با ید و نمک اقدام به ساخت مواد ضدعفونی کننده می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

ماموران پلیس پیشگیری تهران بیش از دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده تقلبی را کشف و ضبط کردند. مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب از طریق منابع خبری و اطلاعاتی مطلع شدند که افراد سودجو اقدام به تهیه و تولید موادضدعفونی کننده تقلبی کرده و قصد فروش آن را دارند که در همین راستا رسیدگی به موضوع را دستورکارخود قرار داده و با بررسی اقدامات و تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحت دارد.

در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران با اخذ مجوز از مقام قضایی به محل فعالیت این افراد مراجعه و مشاهده کردند که افراد سودجو در حال تولید مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی و تقلبی هستند که در همین راستا اقدام به توقیف اقلام موجود در این محل کرده و دو نفر را نیز دستگیر کردند.

در بازرسی از این محل دستگاه برچسب زنی برای جعل برند، تعدادی برچسب تقلبی، بطری‌ و ... به همراه بیش از دو هزار لیتر مایع تقلبی ضدعفونی کننده کشف و ضبط شد. با انتقال دو متهم به مقر پلیس این افراد اعتراف کردند که با تهیه مایع مصرف شده شوینده دستگاه دیالیز و ترکیب آن با ید و نمک اقدام به ساخت مواد ضدعفونی کننده کرده و قصد توزیع آن در بازار را داشتند که دستگیر شدند. پلیس اعلام کرد که برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها