|

بهاره کیان افشار با مانتو، شال خاص و چهره ای پر احساس | عکس

بهاره کیان افشار با چهره ای پر احساس در حال عکس انداختن

لینک کوتاه کپی شد

بهاره کیان افشار بازیگر پر استعداد و زیبای ایرانی است. بهاره کیان افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود با چهره ای پر احساس و مانتو خاصش منتشر کرد.

baharekianafshar_1622220440_2بیوگرافی

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کارهای کامپیوتری و تبلیغاتی هم فعالیت هایی را انجام داده است.

baharekianafshar_1614104035_1

اطلاعات زیادی از زندگی شخصی بهاره کیان افشار در دست نیست و این بازیگر کشورمان در گفتگوهایش به این موضوع اشاره کرده است که از کودکی به بازیگری علاقه منده بوده و به دلیل مخالفت خانواده در ابتدا مشکلاتی برای بازیگر شدن او وجود داشت.

baharekianafshar_1614103600_2

بهاره کیان افشار هرگز به بازیگری به عنوان تنها شغلش در زندگی نگاه نمیکند و در سالهای ابتدایی فعالیتش در دنیای هنر به همراه دوستانش در یک شرکت کارهای اجرایی دکوراسیون داخلی مشغول فعالیت شد و همیشه سعی کرده است علاوه بر بازیگری شغل دیگری هم داشته باشد.

baharekianafshar_1618848049

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

baharekianafshar_1614104035_2

اولین سریال بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار سال 83 برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مقابل دوربین رفت. این بانوی هنرمند در همان سال مشغول بازی در نمایش آزیتا حاجیان بود که توسط تینا پاکروان به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و به مجموعه کلاه پهلوی پیوست.

این بازیگر جوان در این سریال ایفاگر نقش شادی مستشارنیا بود و نزدیک به 7 سال مشغول بازی در این مجموعه بود و در این میان در تئاترهایی هم حضور داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها