|

رئیس ستاد اقشار ابراهیم رئیسی به برخی شایعات واکنش نشان داد

برخی می گویند رییسی دور کشور دیوار می‌کشد

رییس ستاد اقشار سید ابراهیم رییسی گفت: امروز رقبا اعلام می‌کنند که اگر رییسی انتخاب شود، دور کشور دیوار می‌کشد.

لینک کوتاه کپی شد

 احمد امیرآبادی فراهانی در افتتاحیه ستاد حقوقدانان سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: ان‌شالله با تلاش شما مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت و جشن پیروزی جبهه انقلاب را خواهیم گرفت. امیدواریم با حمایت قاطع ملت ایران از آقای رییسی، یک رییس‌جمهور با رأی بالا انتخاب شود، رییس‌جمهوری که بتواند در مذاکرات حق‌ ملت ایران را بگیرد و برنامه‌های داخلی کشور را با استفاده از نیروی جوان و انقلابی، پیش ببرد و مردم شاهد دولتی انقلابی باشند.

وی با بیان اینکه دولتی که برآمده از ملت باشد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، گفت: از ظرفیت همه جوانان عزیز استفاده شود. مردم ایران در سختی هستند. مشکلات اقتصادی می‌طلبد که با همت جوانان این مشکلات حل شود.

امیر آبادی فراهانی تأکید کرد: قطعاً دولت آقای رییسی در خصوص مذاکرات در راستای مسیری که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند، حرکت خواهند کرد اما مذاکره به این صورت نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و بگوییم خزانه خالی است.

وی ادامه داد: امروز دنیا دنیای تعامل است. البته رقبا مانند چهار سال گذشته که گفتند اگر آقای رییسی، رییس جمهور شود، پیاده‌روها را دیوار خواهد کشید امروز نیز برخی اعلام می‌کنند که اگر رییسی انتخاب شود، دور کشور دیوار می‌کشد که این حرف، حرف عبثی است و هیچ کشوری نمی‌تواند بدون تعامل با دنیا پیشرفت کند.

رییس ستاد اقشار سید ابراهیم رییسی افزود: بنابراین آنچه که امروز رقبا اعلام می‌کنند، حرف‌های چهار سال گذشته است ‌که البته ملت دیدند که این اشخاص حرف‌هایشان بی‌پایه و اساس بود. با وجود اینکه فعالیت آقای رییسی در قوه قضاییه بود اما بعد از حاج قاسم دومین شخصیت محبوب و امروز اولین شخصیت محبوب هستند. همه مردم شاهد بودند که قوه مجریه کارخانه تولید فساد شد. باید رویه را درست کرد و سیستم‌ها را درست کرد.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی