|

در بیت رهبری چه می گذرد؟ ساده زیستی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

در بیت رهبری چه می گذرد؟ محل زندگی ساده زیست ترین رهبر جهان ، خانه حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) در بیت رهبری کجاست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | شاید شما زیاد با عبارت بیت رهبری یا بیت حضرت آیت الله خامنه ای مواجه شده باشید. اما آیا تا به حال اطلاعاتی در خصوص خانه و بیت ساده رهبر انقلاب شنیده و دیده اید؟ در بیت آیت الله خامنه ای چه می گذرد؟ اهل بیت و خانواده ایشان چه کسانی هستند؟ خانه حضرت آیت الله خامنه ای کجاست؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بیت رهبری بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

بیت رهبری کجاست؟

دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای رهبر ساده زیست ایران که با عنوان بیت رهبری هم شناخته می ‌شود، دفتر کار معظم له نیز می باشد و ایشان تمام جلسات و کارهای مهم روزانه خود را نیز در همین مکان انجام می دهند.اما شاید با مطالعه این ها شما متصور شوید که بیت رهبری عجب جای متجملی است.

اما اینطور نیست، رهبر انقلاب اسلامی در کمال ساده زیستی با کمترین و ساده ترین امکانات زندگی می کنند و بیت رهبری مجموعه ای است که برای دورهمی ها و جلسات رهبر انقلاب با دانشجویان و بررسی امور مربوط به مواردی که در بالا گفته شد مورد استفاده قرار می گیرد.

عموما دانشجویان و تمام مردمی که دوست دارند یک بار هم که شده رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را از نزدیک ملاقات کنند می توانند با ارسال درخواست ها و در همایش ها و یا جلساتی که در بیت رهبری برگزار می شود، در بیت رهبری حضور یافته و ایشان را ملاقات کنند.

در بیت رهبری چه می گذرد؟

همانطور که در قسمت های قبلی ارائه کردیم، بیت رهبری در واقع دفتر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است که این مکان مرکز مدیریت همه سازمان‌ ها، نهاد ها، ادارات کل، مؤسسات غیر انتفاعی و سایر دستگاه ‌هایی است که زیر نظر مستقیم رهبری اداره می ‌شوند.

اگرچه بیت رهبری مجهز به سالن مجهزی و اتاقی است که دیدار های عمومی رهبر در این مکان ها برگزار می شود. این موضوع هم چیز عجیبی نیست. میهمانان رسمی و خارجی که برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی به ایران می آیند، طبیعتا در همین مکان با ایشان دیدار و گفتگو می کنند. اما خانه و بیت آیت الله خامنه ای و محلی که ایشان در آن زندگی می کنند بسیار متفاوت و غیر قابل باور است.

خانه آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی)

به راستی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ساده زیست ترین رهبر جهان می باشد. ایشان زندگی ساده را از امام راحل به ارث برده و اصل ساده بودن را الگوی زندگی خویش کرده اند. به طوری که حتی اگر تصاویری از منزل ایشان مشاهده کنید، برایتان غیر قابل باور باشد. در رابطه با زندگی شخصی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مطالب زیادی چه از زبان دوست و چه دشمن نقل شده است. اما جالب است بدانید که خود ایشان به خبرنگاری که می خواسته از منزل آقا و زندگی شخصی شان گزارش تهیه کند، اجازه نداده است.

خبرنگار علت را جویا می شود، آقا فرمودند؛ کسی باور نمی کند. به گزارش خبرگزاری آوا، خبرنگار اصرار داشت؛ آقا فرمودند، عیبی ندارد گزارش بگیرید ولی یادتان باشد که گفتم کسی باور نمی کند. خبر نگار می گوید؛ پس از ورود به خانه، چنان بغضی مرا گرفت که زبانم به لکنت افتاد. معظم اله فرمودند؛ فلانی این هم خانه حقیر… شروع کنید و گزارش بگیرید. با چشم های خیس (تر) گفتم: قانع شدم آقا! کسی باور نمی کند. در ادامه تصاویری از بیت رهبری و خانه آیت الله خامنه ای ارائه شده است.

file (1)

file

file (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها