|

لایحه رتبه بندی معلمان در سال 1400 اجرا می شود؟

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از ایرادات فراوان در لایحه رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت: این لایحه به صورت دو شوری بررسی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: مجلس برای بررسی رتبه‌بندی معلمان 10 سال منتظر ارسال لایحه از سوی قوه مجریه بود که این انتظار از سال ۹۲ تاکنون بود.

وی افزود: طبق قوانین در صورتی که لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شود و مورد بحث و بررسی و تصویب کلیات در قوه مقننه قرار نگیرد آن لایحه به قوه مجریه بازمی‌گردد. لذا کمیسیون آموزش برای اینکه مانع بازگشت این لایحه به دولت و به طول انجامیدن بررسی آن در دولت بعدی شود تلاش زیادی برای بررسی آن دار کمیسیون آموزش کرد و در نهایت کلیات آن در این کمیسیون مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: طبق نظر اعضای این کمیسیون و صحن علنی مجلس مقرر شد بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان به صورت دو شوری باشد و بعد از تصویب کلیات آن در کمیسیون و صحن علنی مجلس مقرر شد چکش‌کاری‌های لازم در باره این لایحه در کمیسیون آموزش صورت گیرد و تلاش داریم تا ایرادات این لایحه را برطرف کرده و آن را تبدیل به قانون کنیم. فلاحی گفت: متأسفانه لایحه رتبه‌بندی معلمان ایرادات زیادی دارد و برای آنکه آن را سریع‌تر تبدیل به قانون کنیم تلاش‌های زیادی را در کمیسیون آموزش و صحن علنی مجلس انجام دادیم.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها