|

(عکس) ریحانه سادات رئیسی دختر ابراهیم رئیسی کیست؟

ریحانه سادات رئیسی دختر ابراهیم رئیسی

ریحانه سادات رئیسی با حضور در شبکه دو از پدرش گفت و از دیواری گفتند رئیسی بین زن و مرد جدا می کشد

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه سادات رئیسی ، دختر سید ابراهیم رئیسی به عنوان نماینده او در تلویزیون حاضر شد.

او در این گفتگو در پاسخ به این سوال که تصویر اشتباهی که مردم از پدر شما دارند چیست؟، گفت: دیوار، تصویری که از ایشان در سال 96 ایجاد شد که بین زن و مرد دیوار می کشد ولی پدرم بین مردم دیوار نمی کشد بلکه پل می‌سازد.

توضیحات ابراهیم رئیسی درباره دخترانش

فرزند ابراهیم رئیسی تابعیت استرالیا دارد؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر دو تابعیتی‌بودن فرزندان آیت‌الله رئیسی و اقامت دختر وی در کشور استرالیا، توسط برخی از کاربران مغرض و معاند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. 

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، این شایعات کذب محض است و فرزندان سید ابراهیم رئیسی، نه تنها در هیچ کشور دیگری اقامت ندارند، بلکه تاکنون حتی به کشور استرالیا سفر نکرده‌اند. آیت‌الله رئیسی همچنین عنوان کرد: دو فرزند دختر دارم یکی دوره دکتری جامعه شناسی دانشگاه تهران و دیگری لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و ارشد علوم قران و حدیث که  هر دو در تهران ازدواج کردند و مشغول تحصیل و زندگی هستند. در دوره قبلی نیزشایعه مدیریت نوه وی در یکی از شرکت‌های شستا منتشر شده‌ بود که‌ مشخص‌ شد نوه وی ۵ ساله بیشتر نداشت.

همسر رئیسی کیست؟

خانم علم الهدی، همسر سیدابراهیم رئیسی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است. وی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی است.

از سوی دیگر ایشان رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی را برعهده دارند.

جمیله علم الهدی همسر رئیسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها