|

محمدرضا گلزار دوست داشتنش را علنی کرد! | عکس

پست اینستاگرامی محمدرضا گلزار همه را شگفت زده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی است. محمدرضا گلزار در حال حاضر 10.611.608 فالوور دارد و جزء پر طرفدار ترین بازیگر و خواننده کشورمان است. محمدرضا گلزار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت:

من بهترین طرفدارای دنیا رو دارم.

برای داشتن خانواده به این بزرگی سالها تلاش کردم

دلم میخواد که بهتون بگم چقدر دوستون دارم،❤️ همین

rezagolzar_1622620709

بیوگرافی

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.  صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

rezagolzar_1620822978

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

rezagolzar_1608213103

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

rezagolzar_1608279007

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها