|

حمله محسن رضایی به دولت با یک هزار تومانی

محسن رضایی در هنگام پاسخ به سوالی درباره اصلاح فرآیند بودجه ریزی کشور، با نشان دادن هزارتومان، از عملکرد دولت و همتی انتقادات تندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با پخش سرود ملی و قرائت آیاتی از قرآن کریم، رسما آغاز شد. سیدابراهیم رئیسی،‌ محسن رضایی،‌ سعید جلیلی،‌ محسن مهرعلیزاده،‌ عبدالناصر همتی،‌ علیرضا زاکانی،‌ امیرحسین قاضی زاده 7 کاندیدای تایید صلاحیت شده این دور از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

محسن رضایی دومین کاندیدایی بود که مورد سوال قرار گرفت. از محسن رضایی درباره فرآیند بودجه ریزی کشور پرسیده شد که پاسخ داد؛ 8 سال پیش در همین مکان در مقابل آن کلید بی خاصیت یک هزار تومانی را نشان دادم و گفتم اگر اوضاع به این صورت ادامه یابد این پول ملی سقوط می کند. به جیب تان نگاه کنید به یارانه و حقوق کارگران و کشاورزان و درامد مردم بازاری نگاه کنید امروز چه وضعی در کشور داریم. چرا اینطور شده است؟

باید به این سوال پاسخ دهید که چرا باید مردم ما در زباله گردی یا نان قرضی یا مشکلات دیگر دست و پنجه نرم کنند. وقتی مطالعه می کنیم می بینیم رابطه دولت با اقتصاد و رابطه اقتصاد با مردم تنظیم نشده است. هرجا مشکلی برای دولت پیش بیاید دست در جیب مردم می کند. از اقدامات بانک مرکزی و همتی بلایی بر سر کسری بودجه آوردند و با هر مشکلی دست در جیب مردم می کنند و بودجه دولت را تامین می کنند می خواهید ارزش پول ملی ثابت بماند.

منبع: خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها