|

بهترین و باکیفیت ترین روغن های صنعتی بهران برش و هیدرولیک

به جهت ایجاد برش در انواع ماشینکاری ها و‌ همچنین در صنعت از روغن بهران برش استفاده می گردد لذا می توان کاربرد آن را گسترده دانست.

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله می خواهیم درباره انواع روغن های صنعتی فیدار اویل و پرفروش ترین های آن ها صحبت کنیم.

قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران برش:

به جهت ایجاد برش در انواع ماشینکاری ها و‌ همچنین در صنعت به روش کاملا مستقیم از روغن بهران برش استفاده می گردد و‌ می توان کاربرد آن را گسترده دانست. در امور تراشکاری و‌ فرایند های فلزکاری نیز استفاده از این روغن بسیار دیده می شود که  به جهت جلوگیری از اصطکاک و تنظیم و کاهش حرارت میان قطعات می باشد. یعنی موجب بهبود مارکرد قطعات شده که  همگی گویای اهمیت این روغن می باشند. قطعات به طور کلی در صورت بالا رفتن دما و حرارت توانایی برش درست را نداشته و‌ مشکلاتی را به همراه می آورد.

استفاده از این روغن ها عمر قطعات را افزایش داده و در مدتی طولانی از خوردگی و فرسایش و حتی زنگ زدگی  آنها جلوگیری می نماید. این روغن ها دارای انواع مختلفی نیز هستند که از آن ها در صنعت و‌ ماشینکاری استفاده های متعددی می شود. پس برای اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران برش باید نوع آن ها را بررسی نمود. انواع روغن های برش هر کدام‌ وظیفه به خصوصی دارند که نامحلول بودن در آب از ویژگی بارز آنان است.

از طرفی هم  از آنها به صورت خالص در کار های مختلف بهره گرفته می شود. البته حتما باید هنگام خرید آن ها توجه کنید زیرا در صورت خرید جنس بی کیفیت علاوه بر هدر رفتن هزینه،  فرسایش قطعات را نیز به دنبال دارد که تماما ضرر محسوب می شود. لذا حتما در صورت خرید آنها به اجناس و برند های معتبر را بر گزینید.

قیمت خرید و‌ فروش انواع روغن‌ بهران سمند 140-85:

جهت روانکاری جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین از مورد استفاده ترین روغن ها می توان به روغن بهران سمند140-85 اشاره نمود. این روغن دارای خواص بسیاری بوده که ضد سایش بودن و‌ تحمل بسیار بالا در برابر حرارت از مهم ترین این خواص و ویژگی ها می باشند. همچنین پایداری بالا در برابر اکسیداسیون باعث‌ می شود به بهترین نحو در دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری شود.سازگاری با آب بندها را می‌توان از مهم ترین ویژگی این روغن ها دانست.

یعنی پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی را از این روغن ها می‌توان مشاهده نمود. همچنین این روغن ها تولید شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک هستند که کارکرد عالی آنها در برابر با دما های خیلی بالا یا خیلی پایین را می توان از آنها مشاهده کرد. تحمل و مقاومت بالا در دماهای مختلف از ویژگی هایی است که این روغن ها حتما باید داشته باشند. زیرا در غیر این صورت نمیتوانند به درستی کار انجام دهند و‌مهم تر از همه باعث خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می شوند. در خصوص اطلاع از قیمت خرید و‌ فروش انواع روغن‌ بهران سمند 140-85 باید به نوع آنها توجه نمود و حتما کیفیت هر یک را مد نظر قرار دهید.

قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک:

در سیستم های هیدرولیک و پرس های سنگین و سبک  و‌ همچنین در قطعات صنعتی استفاده از روغن هیدرولیک مناسب ترین و پر کاربرد ترین روغن محسوب می شود. این روغن ترکیبی از مواد افزودنی مناسب و روغن پایه معدنی مرغوب بوده که اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی، دارای قابلیت ضد سایش، خاصیت فیلتر شدن عالی ، آزاد سازی هوا از روغن، توانایی محافظت و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی را می توان از ویژگی های این محصول دانست. اهمیت این روغن در امور مختلف به جهت کاری که انجام می دهد مشخص است و دارای انواع مختلفی می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک باید نوع آنها را در نظر گرفت.

روغن هیدرولیک نوعی روغن صنعتی محسوب شده که موجب عمر طولانی قطعات می شود.  همچنیت در انواع زیادی  از سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی که از موارد ضروری  در خودرو ها هستند هم به کار می رود.  انتقال قدرت به قطعات و‌ در نتیجه به حرکت در آوردن آنها از وظایف اصلی این روغن بوده. 

همچنین استفاده از آن در ماشین های سنگین مانند جرثقیل ها و جک ها و سایر موارد نیز از خواص دیگر این روغن ‌می باشد که در کنار خودرو ها می توان استفاده گسترده آن را در صنعت هم مشاهده نمود.کاربرد این روغن ها در صنعت به نوعی روانکاوی بین قطعات صنعتی بوده که در بلبرینگ ها و یا زنجیر های صنعتی هم به جهت ایجاد روانکاری میان آنها استفاده می شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها