|

قاضی زاده هاشمی:

رفتن بی ریش ها و آمدن ریش دارها، مشکلی را حل نمی کند

امیرحسین قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه ما مدل حکمرانی را باید اصلاح کنیم، گفت: ما نیاز به یک انقلاب در سازوکارهای کشور داریم.

لینک کوتاه کپی شد

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چقدر از سنگینی بار ریاست جمهوری آگاه هستید؟، اظهار داشت: من بیست سال است سابقه کار اجرایی دارم و 13 سال است مجلس هستم. کسی که فکر بکند که این کار آسان است و به راحتی فکر بکند بدون کمک مردم حل و فصلش بکند مسئولیتی که به دوشش سپرده شده است.

وی در پاسخ  به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چطور به جمع بندی رسیدید که به عرصه انتخابات ورود کنید، گفت: ما معتقدیم که عوض کردن مدیران مسئله را حل نمی کند اینکه مثلا ریش دارها بیایند بی ریش‌ها بروند، یقه سه سانتی ها بروند و یقه معمولی ها بیایند. مشکل سر اینکه اصولگرا باشد اصلاح طلب باشد اینها نیست، مسئله نهادی است و نهاد هم در سطح برنامه نه، مشکل رویکردی است.

قاضی‌زاده تاکید کرد: باید یک دگردیسی اتفاق بیفتد. ما نیاز به یک انقلاب در سازوکارهای کشور داریم. ما مدل حکمرانی را باید اصلاح کنیم.

 کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این پرسش مجری برنامه که برای همه مشکلات کشور برنامه دارید؟،تصریح کرد: ما برای همه مشکلات کشور یک نظام تحولی طراحی کرده ایم. برای همه مشکلات کشور طراحی راهبردی داریم اما برای 19 موضوع کشور اقدام و پروژه داریم.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر آمادگی دارید که نگویید نشد، نگذاشتند کار کنیم، گفت:فکر می‌کنم آماده ترین فرد حاضر در عرصه انتخابات کشور باشم. چون من یک نفر نیستم من نماد و نماینده یک طرز تفکر هستم.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها