|

دکتر مسعود درخشان استاد اقتصاد محسن رضایی کیست؟

دکتر مسعود درخشان

دکتر مسعود درخشان، استاد تمام دانشکده اقتصاد و اقتصاددان برجسته کشور است

لینک کوتاه کپی شد

استاد تمام دانشکده اقتصاد و اقتصاددان برجسته کشور بدلیل اظهارات همتی درباره رضایی از او شکایت کرد.

دکتر مسعود درخشان، استاد تمام دانشکده اقتصاد و اقتصاددان برجسته کشور، در واکنش به اظهارات عبدالناصر همتی درباره نحوه تحصیل و اخذ مدرک دکترای اقتصاد محسن رضایی با ارسال نامه ای به وزیر علوم، ضمن ابراز شکایت از همتی، خواستار تشکیل دادگاه ویژۀ رسیدگی به این‌گونه جرائم شد.

درخشان نوشته است: سخنان آقای همتی نه تنها توهین بارزی به شخصیت علمی آقای دکتر رضایی است بلکه اینجانب و سایر استادانی که افتخار تدریس به ایشان را داشتیم در مظان اتهام قرار گرفته‌ایم که خلاف اخلاق معلمی عمل کرده و استاندارد دوگانه داشته‌ایم.

دکتر مسعود درخشان کیست؟

دکتر مسعود درخشان در سال 1328 در تهران متولد شد. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران و کسب رتبه اول کشوری، با استفاده از بورس تحصیلی برای تکمیل تحصیلات دانشگاهی به انگلستان رفت و در مدرسه­ اقتصاد لندن مشغول به تحصیل شد.

وی پس از اخذ مدارک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد، در اسفند ماه 1357 (بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی) به ایران مراجعت کرده و به تدریس در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران پرداخت. کوشش‌های علمی ایشان در موفقیت دانشگاهها و مراکز علمی جدید بعد از انقلاب اسلامی مانند دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و دانشگاه تربیت مدرس قابل ملاحظه بوده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها