|

قسمت نهم سریال مردم معمولی

عاشق معمولی سه

خسرو، ایرج و بردیا به اخی کمک می کنند تا آوا را فراموش کند، در این میان هرکدام درگیر مشکلات و ناکامی های روابط عاشقانه خودشان می شوند...

لینک کوتاه کپی شد

نهمین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان شنبه بیست و دوم خرداد ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

بعد از این که خسرو و رومینا کاری کردند که اخی و آوا از هم متنفر شوند، اخی تصمیم می گیرد که مرکز را ترک کند. خسرو اما می خواهد که مانع اخی شود. اخی نمی تواند چشم روی بی رحمی خسرو ببندد و علت متنفر شدن آوا از خودش را کار های خسرو می داند.

راه حل خسرو هم برای حال بد اخی چیزی نیست جز دوغ گازدار خنک. اخی و خسرو با هم درگیر هستند که ایرج هم به آن ها اضافه می شود. ایرج که با ایرج همیشگی خیلی فرق دارد. خشن، عصبی، قاطع و پر از داد و بیداد. ایرج با قاطعیتش در همه ی دعوا ها جانب عشق را می گیرد. چرا که خودش با عشق خانه اش را فروخت تا باربارا را خوشحال کند و آژانسش را پس بگیرد، با عشق باقی مانده ی پول هایش را در رمز ارز ها سرمایه گذاری کرد تا خانه ای بهتر برای باربارا بخرد و با عشق هم پول هایش را به باد داد.

کمی بعد بردیا هم به شب نشینی عشاق شکست خورده اضافه می شود و همگی از تجربیات عاشقانه ی و نا موفقشان می گویند و خود را در عشق خبره تر می دانند. آن ها یک چالش بین خودشان می گذارند که یک متن عاشقانه را به معشوق هایشان بفرستند و منتظر واکنش بمانند.

واکنش ها اما بر خلاف انتظار آن ها است. باربارا در ابتدا از پیام ایرج خوشحال و احساساتی می شود اما وقتی می فهمد که این متن را خسرو هم به رومینا داده است اوضاع فرق می کند این در حالی است که این پیام ناخواسته از طرف اخی برای یک نفر دیگر هم رفته است، کسی که ارتباط نزدیکی با بردیا دارد...

قسمت نهم مردم معمولی و آن شب نشینی مردانه به صرف دوغ گازدار بر خلاف گذشته قسمتی جذاب از آب در می آید. قسمتی که به خوبی خنده می گیرد و شخصیت های بامزه ای از ایرج، خسرو و اخی بروز می دهد. آتیلا پسیانی نیز بعد از سال ها در نقشی متفاوت ظاهر می شود.

اما هنوز هم در دیالوگ نویسی مردم معمولی اشکال هایی وجود دارد. در بسیاری از قسمت ها کاراکتر ها پر گویی های بیهوده ای می کنند که با تلاش و زور زدن برای بامزه بودن همراه است و دز این امر نیز ناموفق هستند.

به هر روی قسمت نهم مردم معمولی قدمی رو به جلو و جذابیت بیش تر است و حال باید دید که در قسمت های بعدی چه بر سر مرکز تناسب طلایی و مردم معمولی اش می آید...

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها