|

حمایت فرزند شهید بروجردی از رئیسی

فرزند شهید بروجردی ضمن اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارنامه‌ نامزدها مهم است نه آرزوی آنها.

لینک کوتاه کپی شد

سمیه بروجردی فرزند شهید سردار محمد بروجردی در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 هستیم که این انتخابات، اولین انتخابات در قرن جدید است. انتخابات بسیار مهمی است که سرنوشت کشور را رقم می‌زند. ما به یک چشم‌انداز بسیار مهم نیاز داریم زیرا شهدا برای اعتماد مردم و انقلاب خون‌شان را دادند.

وی افزود: وقتی پدر من در کردستان تمام هم و غم خود را به این موضوع می‌گذارد که اعتماد مردم کردستان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی جلب کند و وقتی در زندان‌های سیاسی نشست صمیمی و گفت‌وگو را با زندانیان برای جلب اعتماد آنها آغاز می‌کند معنایش همین است در حالی که او برای این کار هیچگونه اسلحه و یا سلاح سردی را نداشت و فقط برای آنکه این اعتماد جلب شود این کار را انجام داده است.

فرزند شهید بروجردی تصریح کرد: وقتی پدر من در کردستان سازمان پیشمرگان کرد را تشکیل داد و صف مردم را از صف منافقین جدا کرد برای آن بود که به مردم اعتماد داشت و سعی کرد اعتماد آنها را ا فزایش داده و همه را زیر پرچم جمهوری اسلامی گرد آورد.

وی اظهار داشت: مسئولین ما امروز موظف هستند برای این جلب اعتمادی که در طول سال‌های گذشته انجام شده است را حفظ کنند و اگر خدشه‌ای به این موضوع وارد شود بایستی تلاش کنند این اعتماد افزون شود تا زمانی که مسئولین ما درگیر بازی‌های سیاسی بوده و با تقسیم‌بندی‌های جناح‌ها و بازی‌های سیاسی سروکار دارند مردم خسته هستند و آنها هم درگیر موضوعات روزمره خود خواهند بود و تا زمانی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند و جوان‌شان بیکار است و درگیر جهیزیه هستند نمی‌توانند با بازی‌های جناحی و سیاسی مسئولین کنار بیایند.

فرزند شهید سردار بروجردی گفت: ما از مسئولین این خواهش را داریم که در آستانه تشکیل دولت جدید تلاش کنند خدشه‌ای که به اعتماد وارد شده است را جبران کنند. من از همه عموم می‌خواهم که در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند این در حالی ا ست که کم‌لطفی‌های زیادی در سال‌های اخیر به مردم شده است.

وی افزود: اگر خانه‌ای را غبار گرفته بایستی دست به دست هم بدهیم و این غبار را تمیز کنیم؛ نمی‌توانیم آن را ویران کنیم بلکه بایستی کمک کنیم این غبار را برطرف کرده و با حضور حداکثری و با انتخاب اصلح این کار را انجام دهیم. این اعتمادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و خون‌های بسیاری پای آن ریخته شده است و تعداد زیادی جوان خون خود را برای این راه داده‌اند را حفظ کنیم و بر این اعتماد به نظام بیفزاییم.

سمیه بروجردی تصریح کرد: مردم ما از مسئولین توقع بیش از این دارند و از آنها می‌خواهند در مدیریت و نظارت‌شان و وظایف‌شان به خوبی عمل کرده و کوتاهی نکنند. امیدواریم با حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح انتخاب خوبی در 28 خرداد 1400 اتفاق بیفتد. 

وی اظهار داشت: وقتی ما حرف از عدالت می‌زنیم و وقتی مردم دغدغه‌های خود را نظیر اقتصاد، اجرای عدالت و شغل را بیان می‌کنند؛ این موضوعات را بایستی در بین هفت کاندیدا پیدا کنند و اگر مردم به خوبی توجه کرده و شرایط را بسنجند متوجه می‌شوند کسی که خودش را به خوبی نشان داده و کارنامه مؤثری دارد شخصی غیر از آیت‌الله رئیسی نیست.

فرزند شهید سردار بروجردی افزود: بخشی از اظهارات نامزدهای انتخابات مبتنی بر برنامه است و بخشی از این اظهارات آرزوی نامزدها است. لذا ما باید بدانیم که ما هم‌اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داریم که می‌طلبد فردی در رأس دولت قرار گیرد که کارنامه خوبی از خود نشان دهد که کاملاً واضح است که این کارنامه در دستان آیت‌الله رئیسی است و هیچ کسی در بین این هفت نفر چنین کارنامه‌ای را ندارد. وی گفت: مردم باید دقت کنند و بدانند که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود و همین موضوع باید ملکه ذهن اذهان عموم در 28 خرداد 1400 باشد.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها