|

قاضی‌زاده هاشمی:‌ نامزد پوششی که قصد کناره گیری از صحنه انتخابات را ندارد!

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در فرودگاه بجنورد گفت: قصد کناره‌گیری از صحنه انتخابات را ندارم و تا آخر هستم.

لینک کوتاه کپی شد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه بجنورد اظهار داشت: استان‌های مرزی اولویت ویژه‌ای در دولت سلام دارند و تلاش داریم وضعیت صادرات و بازارهای مرزی را در این استان‌ها به نفع مردم منطقه تغییر دهیم. وی افزود: استان خراسان شمالی جایگاه و موقعیت بسیار خوبی دارد و محرومیت‌هایی که ناشی از تبعیض و ناعدالتی در توزیع امکانات و بودجه‌هاست٬ شایسته این استان محروم نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره کناره گیری یا ماندن در صحنه انتخابات٬ گفت: قصد کناره‌گیری از انتخابات را ندارم و تا آخر در صحنه خواهم ماند. امیر حسین قاضی زاده هاشمی که برای سفری یک روزه به خراسان شمالی آمده است٬ پس از حضور در بجنورد٬ به شهرستان مرزی راز و جرگلان رفت و گفته می‌شود قرار است وی در منطقه مرزی غلامان و مرز ایران و ترکمنستان نیز حضور داشته و با مردن آن منطقه دیدار کند. قاضی زاده هاشمی تنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که در دوران تبلیغات به استان خراسان شمالی سفر کرد.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها