|

رئیسی در تالار بورس تهران حضور یافت (ویدئو)

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در تالار بورس تهران حضور یافت.

لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در ساختمان تالار بورس تهران در سعادت آباد حضور یافت.

thm_920_42503_599 (1)

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در برنامه تلویزیونی «رئیس جمهور و جوانان» به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و به سوالات جوانان درخصوص مسائل مختلف کشور پاسخ گفت. وی درباره بازار سرمایه گفت:

- بازار سرمایه که دغدغه مردم است مهم است چون مردم اعتماد کرده و سرمایه خود را در اینجا گذشته اند تا نفعی حاصل کنند. اصل بازار سرمایه یکی ار منابع تامین مالی تولید در کشور است و باید به این سمت و سو برود ولی تقاضا یا حضور یا افزایش سهام در بازار بورس در این چند وقت بالا رفت و به مثابه این درخواست عرضه اتفاق نیافتاد و از طرفی بازار سرمایه مدیریت نشد.

- اگر نظارت دقیق بر بازار سرمایه انجام می‌شد با این مشکل مواجه نمی‌شدیم و آنچه اتفاق افتاد و مردم را نگران کرده، عبارت از این است که مدیریت و نطارت دقیق نشد و عرض لازم انجام نشد و بازار بورس عمق پیدا نکرد.

- دولت می‌خواهد از بازار سرمایه کسری بودجه خود را تامین کند و برداشت از بازار سرمایه به میزان بالا باشد یا سهامداران حقوقی بازار سرمایه رعایت نکنند.

- آگاهی درستی درمورد بازار سرمایه به مردم داده نشد و این آگاهی بخشی درست مدیریت نشد. دولت فقط اعلام کرد در این عرصه بیایید ولی مدیریت نکرد.

- باید حتما بازار سرمایه مدیریت و نظارت شود و باید به بازار سرمایه عمق بخشیده شود و راه را برای عرضه‌های شرکت‌ها باز کنیم و کارهای اداری دست و پاگیر در این مسیر رفع شود. باید سازو کاری برای تضمین به سهامداران خرد بوجود بیاید و دولت نباید این را قلکی ببیند تا هروقت می‌خواهد دست کند و از آن استفاده کند.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها