|

حجت‌الاسلام شفیعی:

کمپین «نه به‌ انتخابات» با حضور پرشور مردم شکست می‌خورد

سیدمحسن شفیعی: اتحاد جبهه استکبار و همراهی کشورهای مرتجع عرب در کمپین «نه به‌ انتخابات» با حضور پرشور مردم در انتخابات شکست خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان بیان کرد: اتحاد جبهه استکبار و همراهی کشورهای مرتجع عرب در کمپین نه به انتخابات با حضور پرشور مردم شکست خورده است و حضور پرشور در پای صندوق رأی در واقع نه به جبهه دشمن است.

وی با بیان اهمیت انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا، انتخابات را مقطعی عظیم برای تحول و تغییر در مسیر بهبود معیشت و مشکلات روز جامعه در همه حوزه‌ها عنوان کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان افزود: امروز تشخیص اصلح و کاندید کارآمد بسیار مهم است و بسیاری از کشورها که مورد ملامت قرار می‌گیرند به‌واسطه تشخیص ناصحیح بوده است و نقش‌آفرینی مردم در پیشبرد امور کشور با انتخاب انقلابی میسر می‌شود.

شفیعی اتحاد جبهه استکبار و صهیونیسم با همکاری برخی کشورهای مرتجع عرب در به‌راه انداختن کمپین نه به انتخابات را در شرایط حال جامعه بسیار نقطه حساس و خطرناکی عنوان کرد.

وی افزود: امروز بر همگان تکلیف الهی است تا با پیروی از مقام عظمای ولایت و در راستای پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن اسلام با حضور پرشور و استفاده از حق رأی خود علاوه بر پاسخ دندان‌شکن به دشمنان از حق خود برای تغیر در دولت و انتخاب دولت انقلابی جوان با اندیشه جهادی و تکیه بر توان جوانان ایران زمین و استفاده از ظرفیت‌های عظیم علمی نخبگان بر مشکلات روز جامعه غلبه کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، همدلی و همت همه دلسوزان کشور را در شرایط حال جامعه بسیار مهم توصیف کرد. این مسئول گفت: یک انتخاب خوب یک دولت کارآمد را به‌دنبال دارد و زهد و پاکدامنی مسؤلان دولتی و دیگر نهادها باعث نزول برکات و جلوگیری از بروز بسیار از مشکلات می‌شود.

بصیرت‌افزایی از مهم‌ترین وظیفه دانشجویان و استادان دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در ابتدای این جلسه با بیان وضعیت و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان از جهش بسیار خوب فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشجویی و حوزه بسیج دانشجویی در ایام انتخابات و برگزاری مناظرات زنده میان نامزدهای شورای شهر بهبهان به شکل زنده و در فضای مجازی خبر داد.

بهزاد محمدی افزود: بصیرت‌افزایی و روشنگری برای تشخیص درست و انقلابی از مهم‌ترین وظیفه دانشجویان و استادان دانشگاه‌هاست که دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با همه توان برای حضور حداکثری و پرشور مردم در روز ۲۸ خرداد در این راستا فعال بوده است.

منبع: آنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها